۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۲۰۱۹۷۰
رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین اصفهان:

حوزه علمیه خواهران برای اولین بار دوره سطح 4 را برگزار می کند

خبرگزاری رساـبه همت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کل کشور و با همکاری مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، دوره سطح 4 حوزه خواهران برای اولین بار در اصفهان برگزار می گردد.
مدير مدرسه بانو مجتهده امين اصفهان

حجت الاسلام عبدالرسول قاسمی، رییس مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برای اولین بار در کشور اقدام به ارائه مجوز برگزاری دوره سطح 4 در دو رشته فقه خانواده و تفسیر تطبیقی ویژه طلاب خواهر به 2 مرکز در قم و یک مرکز برای استان های اصفهان و تهران کرده است.

 

 

وی افزود: در اصفهان به دلیل حضور اساتید قوی و امکانات آموزشی مناسب این مجوز به مؤسسه آموزش عالی حوزوی مجتهده امین وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان داده شده است.

 

 

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: با توجه به این که مسأله خانواده یکی از مأموریت های دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان است، از بین دو رشته ارائه شده، تقاضای مؤسسه مجتهده امین درخواست برای پذیرش در رشته فقه خانواده بوده است که با موافقت صورت گرفته از سوی مرکز مدیریت خواهران کشور در همین رشته نیز پذیرش خواهد داشت.

 

 

وی با اشاره به شرایط داوطلبان و نحوه ثبت نام آنها گفت: خواهران علاقمندی که در هر کدام از رشته های حوزوی دارای مدرک سطح 3 هستند یا تا آخر شهریور ماه از پایان نامه خود دفاع می کنند می توانند تا دوم اردیبهشت ماه در ساعات اداری به مؤسسه مجتهده امین واقع در خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک شمالی، کوچه شماره 2 مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.morsalat.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن 2659055 تماس بگیرند./939/پ202/ع

ارسال نظرات