۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۰۴۶۰۵
17 اردیبهشت؛

روحانی به ایلام سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهوری به همراه شماری از اعضای هیات دولت روز چهارشنبه هفدهم اردیبهشت ماه به مدت دو روز به استان ایلام سفر خواهد کرد.
 رييس جمهور

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی طاهری خرم آبادی نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری، در آستانه سفر حجت‌السلام والمسلمین آقای دکتر روحانی رییس‌‌جمهور و هیأت همراه به استان ایلام، با صدور پیامی عموم مردم را به استقبال با شکوه از رییس جمهور دعوت کرد.


در این پیام آمده است: با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای گرانقدر و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) از عموم مردم صبور و هوشمند استان دعوت می‌شود تا در مراسم استقبال و سخنرانی رییس جمهور محترم حضور به هم رسانند.


این پیام می افزاید: امید است سفر ریاست جمهور محترم به سرزمین مرزداران غیور، گشایشگر افق‌های جدید توسعه و پیشرفت برای عزیزانی باشد که در میدان‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بزرگواری خویش را به اثبات رسانده‌اند.

لازم به ذکر است دکتر روحانی روز چهارشنبه 17 اردیبهشت در چهارمین سفر استانی خود به ایلام سفر می کند، دیدار با منتخبان، شرکت در همایش توسعه و سرمایه گذاری و نشست شورای اداری ایلام از برنامه های سفر رییس جمهور به ایلام است./967/پ203/ج

 

 

ارسال نظرات