۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۰۵۳۹۲
با حضور استاندار قم صورت گرفت؛

بررسی مسائل و رخدادهای فرهنگی و اجتماعی قم در جلسه جامعه مدرسین

خبرگزاری رسا ـ در نشست مشترک استاندار قم با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مسائل و رخدادهای فرهنگی، اجتماعی استان مورد بررسی قرار گرفت.
حضور استاندار قم در جلسه جامعه مدرسين

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صالحی منش در این جلسه ضمن تشکر از تشکیل این نشست، گزارشی از وضعیت استان در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی ارائه کرد.


استاندار قم با تاکید بر لزوم تشریک مساعی آحاد جامعه در کمک به پیشرفت و توسعه روزافزون قم، از حمایت ها و همراهی های دلسوزانه فضلا و اندیشمندان حوزه و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه در این زمینه قدردانی کرد و گفت: رفع دغدغه های علما، مراجع عظام تقلید و تمامی دلسوزان به عمران و آبادانی این خطه مقدس را به دیده یک مسؤلیت خطیر و تکلیف بزرگ پیگیر خواهم بود.


حجت الاسلام صالحی منش همچنین با قدردانی از نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به مسائل و مشکلات قم، ابراز امیدواری کرد که در سایه چنین نگاه ویژه ای و بهره مندی از همه ظرفیت های استانی و ملی، زمینه رشد و شکوفایی و اعتلای بیش از پیش قلب تپنده جهان تشیع و خاستگاه انقلاب اسلامی فراهم گردد.


اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در این جلسه ضمن طرح دیدگاه ها و دغدغه های خود پیرامون مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی و تاکید بر ضرورت توجه ویژه به موضوع ارتقای فرهنگی در قم، خواستار اهتمام جدی دولت و مسؤلان استان در زمینه پیگیری و تحقق این مهم شدند. /924/د102/ج

 

ارسال نظرات