۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۰۵۵۰۵
نماینده مردم آمل در مجلس:

تحقق فرهنگ اسلامی نیازمند برنامه ریزی مستمر و جهادی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با تاکید بر این که تحقق فرهنگ اسلامی نیازمند برنامه ریزی مستمر و جهادی است، گفت: باید همت و تلاش ارزنده ای در راستای ترویج فرهنگ والای اسلامی در جامعه وجود داشته باشد که این از خواسته های گرانقدر رهبر معظم انقلاب است.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در جمع فرهنگیان شهرستان آمل با بیان این که آینده جامعه ثمره و تلاش فرهنگیان است، گفت: ایران اسلامی با قدرت علمی دانشمندان جوانش توانسته است رتبه برتر دانش در جهان را به خود اختصاص دهد.

 

وی با اشاره به این که پاسداشت از مقام شامخ معلمان گرانقدر باید همیشگی باشد، بیان داشت: نخبه ترین، شریف ترین و محبوب ترین اقشار جامعه معلمان هستند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با نکوداشت مقام والای حضرت آیات علامه حسن زاده آملی و جوادی، تصریح کرد: آمل در هیچ دوره ای از مرجعیت شیعی خالی نبوده است و امیدواریم این سلسله طیبه استمرار داشته باشد.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که آموزش و پرورش مهم ترین رکن کشور است، گفت: توجه به آموزش و پرورش در حقیقت به عنوان بیمه گر کشور در زمینه های مختلف است.

 

یوسفیان ملا با بیان این که نقش معلم در تربیت فرزندان از اهمیت والا و ارزنده ای برخوردار است، بیان داشت: معلمان با تعلیم و تربیت صحیح موجب رشد و توسعه کشور می شوند که باید به این امر مهم توجه شود.

 

وی با اشاره به این که امسال گام‌ های مؤثری برای فرهنگیان برداشته شده است، خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید و وزارت آموزش و پرورش در همین راستا، برای این قشر زحمت کش تلاش بیشتری خواهد کرد.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با تاکید بر این که تحقق فرهنگ اسلامی نیازمند برنامه ریزی مستمر و جهادی است، گفت: باید همت و تلاش ارزنده ای در راستای ترویج فرهنگ والای اسلامی در جامعه وجود داشته باشد که این از خواسته های گرانقدر رهبر معظم انقلاب است.

 

نماینده ایران در اجلاس بین المللی مقابله با خشونت علیه زنان و دختران در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به این که ایران در دفتر مقابله با خشونت علیه زنان عضویت دارد، اظهار داشت: این دفتر به بررسی مشکلات عدیده در امر دختران و زنانی که مورد خشونت و ناملایمات برخی عقاید و مذاهب جامعه قرار می‌گیرند  می‌پردازد که متأسفانه جهان غرب برخی برخوردهای نامناسب افراد با زنان را به نام اسلام ثبت می کند که نباید این گونه باشد./950/پ202/ج

ارسال نظرات