۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۲۰۵۷۴۷
امام جمعه نکا:

خانواده های شهدا نماد بصیرت و ولایت مداری هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا با بیان این که خانواده های شهدا نماد بصیرت و ولایت مداری هستند، گفت: بصیرت و ولایتمداری خانواده های شهدا موجب ناکامی دشمن است.
حجت الاسلام محمد باقر محمدي لائيني  امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا دوشنبه شب در نخستین همایش پدران آسمانی در سالن ارشاد نکا اظهار داشت: شهدا راست قامتان جامعه ما هستند که با گذشتن از جان شیرین خود، اعتماد و سربلندی را برای جامعه ما به ارمغان آورند.

 

امام جمعه شهرستان نکا افزود: در مسیر شهدا همه ما به عنوان فرزندان شهدا باید راست قامت بوده و با دستور کار قرار دادن وصایای شهدا، بدون زاویه با ولایت حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی ادامه داد: همه دغدغه شهدا ولایتمداری و ولایت پذیری بوده است و نباید خدای ناکرده برخی از شیطنت های دشمن ما را از مسیر الهی و ولایی بازدارد.

 

وی با اشاره به جایگاه ممتاز خانواده‌های شهدا، خواستار تلاش روز افزون مسؤولان و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در راستای حفظ مقام والای شهدا شد و بیان داشت: اکنون دشمن برای جذب خانواده های شهدا وارد شده است تا در جهت کمرنگ کردن ولایت و رهبری گام بردارد.

 

امام جمعه نکا با بیان این که امروز دشمن برای خانواده های شهدا برنامه های مختلفی در نظر دارد که هوشیاری و بصیرت خانواده های شهدا مانع از رسوخ و نفوذ تفکرات انحرافی دشمنان می شود، خاطرنشان کرد: خانواده های شهدا همچون شهیدان خود تابع ولایت و رهبری هستند و به حتم توطئه های دشمنان اثری نخواهد داشت.

 

وی با بیان این که مسؤولان نظام در برابر شهدا و خون این عزیزان راه بسیار سنگینی پیش رو دارند، اضافه کرد: مسؤولان باید با مدیریت فرهنگی جامعه را در مسیر رفتار و زندگی شهدا و پدران آسمانی جامعه هدایت کنند.

 

امام جمعه نکا ادامه داد: شهدا از جان خود گذشتند تا ما در آزادی و استقلال همه جانبه زندگی کنیم و ما باید قدر لحظه لحظه زندگی خود را بدانیم و در ادامه راه شهدا و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

 

مدیر حوزه علمیه نکا تصریح کرد: شهدا تکلیف خود در حفاظت از کیان ایران اسلامی را با بصیرت انجام دادند و اکنون وظیفه ما است تا با عمل به وصایا و سفارش‌های شهدا راه با برکت‌شان را با ولایتمداری ادامه دهیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی افزود: مدیران باید بدانند که در جامعه ای زندگی می کنند و وظیفه شان در قبال شهدا و خانواده های شهدا و بصیرت افزایی در جامعه چیست.

 

امام جمعه نکا گفت: مهم ترین وظیفه همه ما در کنار خانواده شهدا و ایثارگران توجه به بحث ولایت‌مداری است که البته خانواده شهدا تاکنون به این وظیفه مهم خود که خواسته همه شهدا بوده است، عمل کرده‌اند و ما نیز باید در ادامه راه دنباله رو تفکر شهدا در ولایتمداری و حفظ این ستون خیمه انقلاب باشیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات