۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۲۰۵۸۲۹
نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد منطقه سه کشور:

تفکر مدیریت جهادی برگرفته از الگوی موفق دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد منطقه سه کشور، تفکر مدیریت جهادی را برگرفته از الگوی موفق دفاع مقدس بیان کرد و گفت: تفکر بسیجی و جهادی در دوران دفاع مقدس در جبهه های نظامی جهت حفظ دین و مهین اسلامی توانست موفقیت و کارآمدی خود را نشان بدهد و پس آن هم در سنگر علم و دانش توانست موفقیت های خود را استمرار ببخشد.
نماينده ولي فقيه در دانشگاه آزاد منطقه سه

حجت الاسلام سید حسین ابراهیمیان، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه سه کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ساری، تفکر مدیریت جهادی را برگرفته از الگوی موفق دفاع مقدس بیان کرد و گفت: تفکر بسیجی و جهادی در دوران دفاع مقدس در جبهه های نظامی جهت حفظ دین و مهین اسلامی توانست موفقیت و کارآمدی خود را نشان بدهد و پس آن هم در سنگر علم و دانش توانست موفقیت های خود را استمرار ببخشد.

 

وی با اشاره به نامگذاری سال 93 به عنوان سال مدیریت جهادی در کشور تصریح کرد: مقام معظم رهبری با آگاهی و بصیرت امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری کردند و باید با تفکر جهادی و بسیجی در عرصه های اقتصاد و فرهنگ وارد شد.

 

امام جمعه موقت بابل، شعار امسال را متشکل از چهار کلید واژه بیان کرد و گفت: اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی، مدیریت جهادی چهار کلید واژه هستند که رهبر معظم انقلاب توجه و عمل به این امور را راه پیشرفت و تعالی ملت ما تدبیر فرمودند.

 

وی افزود: شعار سال گذشته حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بود که در آن سال با حضور پرشور مردم در انتخابات، حماسه سیاسی رقم خورد، اما حماسه اقتصادی تحقق نیافت و به همین دلیل ایشان نخستین تاکید خود را بر موضوع اقتصاد قرار دادند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه، کسب روزی حلال و رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم را خواستار شد و خاطرنشان کرد: دولت باید تلاش و عزم خود را برای رونق اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی قرار بدهد زیرا در روایت داریم که ملتی که معاشش فراهم نباشد؛ معاد او هم فراهم نخواهد بود.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی منطقه سه کشور، فرهنگ را زیر بنای توسعه و پیشرفت هر ملت بیان کرد و افزود: فرهنگ حتی پایه و اساس اقتصاد است و ما بدون توسعه فرهنگی به توسعه اقتصادی هم دست پیدا نخواهیم کرد.

 

وی شرط لزوم به توسعه فرهنگی و اقتصادی را همه گیر شدن و احساس مسؤولیت همگانی در اداره جامعه بیان کرد و گفت: پیشرفت کشور جز با عزم ملی و مدیریتی جهادی در شرایط کنونی امکان پذیر نیست زیرا اگر یک مطالبه عمومی و تصمیم جدی همگانی نباشد ما نمی توانیم به توسعه دست پیدا کنیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان توجه مسؤولان اجرایی را به کار با روحیه جهادی دعوت و خاطرنشان کرد: اگر عزم ملی باشد، اما مسؤولان ما مدیریتی جهادی نداشته باشند نمی توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم./950/ت303/ب

ارسال نظرات