۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۰۶۶۰۹
سوم خرداد برگزار می شود:

کارگاه نقاشی با محوریت دفاع مقدس و ایثار و شهادت در دو مسجدجامع خرمشهر

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور 30 هنرمند برجسته شاهد و ایثارگر، کارگاه نقاشی با محوریت دفاع مقدس و ایثار و شهادت به طور همزمان در مسجد جامع شهر خرمشهر و مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
فتح خرمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور 30 هنرمند برجسته شاهد و ایثارگر، کارگاه نقاشی با محوریت دفاع مقدس و ایثار و شهادت به طور همزمان در مسجد جامع شهر خرمشهر و مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

برای دومین سال متوالی به همت باغ موزه دفاع مقدس و اداره کل فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، 15 هنرمند خواهر شاهد و ایثارگر از ساعت 9 صبح تا 5 بعداز ظهر روز سوم خرداد در فضای باز مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس به عنوان نماد مقاومت مردم ایران به خلق تابلو نقاشی‌هایی با محوریت ایثار و شهادت می‌پردازند.

همزمان با این رخداد هنری تعداد 15 نفر از برادران هنرمند شاهد و ایثارگر در مسجد جامع شهر خرمشهر به خلق تابلو نقاشی‌هایی با مضمون ایثار و مقاومت خواهند پرداخت که آثار منتخب این دوکارگاه به موزه جنگ خرمشهر و باغ موزه دفاع مقدس تهران اهداء خواهد شد./9666/د102/ص

ارسال نظرات