۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۲۰۷۴۴۸

انگلیسی ها و فرانسوی ها در صفوف مقدم داعش

خبرگزاری رسا ـ فرمانده شورشیان ارتش آزاد: دولت های بریتانیا و ایالات متحده آمریکا باید در مبارزه با تروریسم در سوریه به منظور جلوگیری از گسترش آن در اروپا و ایالات متحده به ما کمک کنند نه به دیگران.
سوريه

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای روسیه در خبری گفت: شهروندان انگلیس بر قتل های بی رحمانه ارتکاب شده توسط گروه افراط گرایان در سوریه مانند "دولت عراق و شام " مسئولیت دارند.


عبدالله البشیر، فرمانده مخالفان ارتش آزاد سوریه از مخالفان دولت قانونی بشاراسد به روزنامه انگلیسی "تایمز" این مطلب را گزارش داد.


به گفته وی؛ افراط گرایان نه تنها به نیروهای نظامی رئیس جمهور سوریه حمله می کنند بلکه با شورشیان او نیز مبارزه و با ظلم و بی رحمی تمام وارد عمل شده اند.


عبدالله البشیر گفت: رادیکال ها، اعدام هایی را با بریدن سر و مصلوب کردن انسان ها استفاده می کنند. او گفت " بسیاری از کسانی که در این عملیات شرکت می کنند، اتباع بریتانیا هستند".


البشیر افزود: شهروندان آلمان و فرانسه در صفوف اصلی "دولت اسلامی عراق و شام " مبارزه می کنند.


در این راستا، فرمانده شورشیان از کشورهای غربی خواست که اقدامات لازم را برای کمک به مخالفان میانه رو برای جلوگیری از گسترش تروریسم انجام دهند. البشیر گفت: "دولت های بریتانیا و ایالات متحده آمریکا باید در مبارزه با تروریسم در سوریه به منظور جلوگیری از گسترش آن در اروپا و ایالات متحده به ما کمک کنند نه به دیگران"./1421/1409/ح

ارسال نظرات