۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۲۰۷۴۶۰
با سخنرانی آیت صافی گلپایگانی؛

جلسه عمومی نشست دوره ای اساتید برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ در شب مبعث رسول گرامی اسلام جلسه عمومی نشست دوره‌ای اساتید با سخنرانی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد
برگزاري نشست دوره اي اساتيد در دفتر حضرت آيت الله صافي

به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه عمومی نشست دوره ای اساتید در شب مبعث رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم با حضور حدود 900 نفر از اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در دفتر مرجع تقلید شیعیان حضرت آیت الله صافی گلپایگانی برگزار شد.



بر اساس این گزارش، جلسه عمومی نشست دوره ای اساتید با موضوع رسالت اساتید در ارتقای آموزشهای اعتقادی (امامت و ولایت) در حوزه و با رهنمودهای مرجع عالیقدر آیت الله صافی گلپایگانی برگزار شد.



در این جلسه حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تبریک مبعث رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم، اظهار داشت: باید وظایف سختی که بر عهده روحانیت هست را انجام دهیم و به گونه ای عمل کنیم که موجب خشنودی حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد.



این مرجع تقلید با تاکید بر بزرگی مسئولیتی که برعهده روحانیت گذاشته شده، ابراز داشت: باید در شرایط و اوضاع کنونی با احساس مسئولیت، در مقام دفاع از دین به گونه ای انجام وظیفه کنیم که امام زمان علیه السلام از ما راضی باشند.



در ابتدای این جلسه که با اجرای استاد سید محمد واعظ موسوی همراه بود، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، استاد سید حسین هاشمیان به معرفی سامانه ثبت دروس اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم پرداخت.



همچنین استاد عندلیب همدانی و استاد ابوالقاسم علیدوست از سخنرانان این جلسه بودند./924/د102/ج
 

ارسال نظرات