۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۲۰۷۴۸۴
مدیر کل بنیاد شهید قم:

خانواده‌های شهدا به بزرگان دینی و مراجع تقلید افتخار می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم سخنان بزرگان دینی را موجب بالارفتن معرفت انسان خواند و گفت: خانواده‌های شهدا به بزرگان دینی و مراجع تقلید افتخار می‌کنند.
سيد جواد هاشمي مدير کل بنياد شهيد قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله سبحانی، بعثت پیامبر اعظم(ص) را تبریک گفت و افزود: پیامبر اسلام در چنین روزی وظیفه بزرگ رسالت و هدایت بشریت را عهده دارد شد.

وی در ادامه حضرت آیت‌الله سبحانی را جامع الاصول و مفسر قرآن خواند و ابراز کرد:‌ بهره مندی از کلام بزرگان دینی برای ما افتخار بزرگی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با بیان این‌که قلم علمای دین رگ حیات شیعه است، افزود: تفسیر فقه و حدیث شما خط بطلانی بر سلفی‌ها و وهابیت تکفیری است.

هاشمی سخنان بزرگان دینی را موجب بالارفتن معرفت انسان خواند و گفت: خانواده‌های شهدا به بزرگان دینی و مراجع تقلید افتخار می‌کنند.

وی بهره گیری از کلام بزرگان دینی را برای خدمت گذاران به شهدا امری ضروری دانست و افزود: بیانات بزرگان دینی راه را به خدمت گذاران نشان می‌دهد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در ادامه سخنان خود افزود: استان قم بیش از 5 هزار شهید و 11 هزار جانباز دارد و امروز 300 فرهیخته از خانواده شهدا مشغول قلم زدن در مسیر ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) هستند./927/پ202/ج

ارسال نظرات