۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۰۸۰۶۷
تولیت مسجد مقدس جمکران خبر داد؛

فراهم شدن مقدمات حضور فعال مؤسسات مهدوی در مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان این‌که باید مراکز مهدوی حضور خود را در مسجد مقدس جمکران بیشتر کنند، گفت: این امر باید در ایام نیمه شعبان نمود بیشتری داشته باشد.
حجت‌الاسلام محمد حسن رحيميان توليت مسجد مقدس جمکران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران در جلسه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی گفت: لازم است متن اساسنامه ستاد از سوی چند نفر ویرایش و تنظیم شود و در جلسه دیگری به تصویب حاضرین برسد تا به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شود.
وی با بیان این‌که در تلاش هستیم تا همه مؤسسات مهدوی در جمکران حضر پیدا کنند و در عرصه مهدویت تبلیغات گسترده‌ای انجام دهند، افزود: این امر باید در ایام نیمه شعبان ظهور و بروز بیشتری داشته باشد.
تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: امسال حضور زائران در مسجد گسترده‌تر شده است و این نشان از این دارد که در سال آینده حضور این جمعیت در مسجد مقدس جمکران  به بالای 20 میلیون نفر خواهد رسید و این امر می‌طلبد مراکز مهدوی فعالیت خود را در مسجد دو چندان کنند.
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام کلباسی، رییس مرکز تخصصی مهدویت خاطرنشان کرد: موضوع مهدویت به جهت نقشی که در جامعه ایفا می‌کند، به همین تناسب با آسیب‌هایی نیز روبرو است.
وی با بیان این‌که مسأله مهدویت یک رسانه مهم از لحاظ ماهیتی است، افزود: می‌طلبد به لحاظ علمی و تبلیغی کارهایی مختلفی که امکان انجام آن در این عرصه وجود دارد، صورت گیرد.
رییس مرکز تخصصی مهدویت ابراز داشت: مسجد مقدس جمکران بزرگ‌ترین رسانه فرهنگی در کشور است و نیاز است از این رسانه به خوبی و به صورت حداکثری استفاده شود تا فرصتی برای حضور دشممان در این عرصه فراهم نشود.
گفتنی است، در این جلسه حاضرین درباره اساسنامه ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی مطالبی را بیان کردند و مقرر شد این اساسنامه ظرف سه هفته آینده ویرایش و متن نهایی آن آماده شود و در جلسه بعدی ستاد که یک هفته قبل از آغاز ماه رمضان قرار برگزار می شود به تصویب اعضا برسد و بعد از تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شود./907/پ202/ج
ارسال نظرات