۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۰۸۶۰۷
یک تهیه کننده رادیو خبر داد؛

ارسال امواج 14 هزار شبکه ماهواره ای بر فراز ایران

خبرگزاری رسا ـ تهیه‌کننده رادیو با اشاره به این که 14 هزار شبکه ماهواره‌ای در حال ارسال امواج به منطقه آسیا هستند، گفت: بیشتر این امواج سهم کشور ایران است.
ماهواره
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد عظیمی، تهیه‌کننده و مجری رادیو در ایتدای نخستین کارگاه هیولاسازی که ظهر امروز در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم برگزار شد، گفت: 14 هزار شبکه ماهواره‌ای در حال ارسال امواج به منطقه آسیا هستند که بیشتر این امواج سهم کشور ایران است.
وی با بیان این‌که از این تعداد شبکه ماهواره‌ای 8 هزار شبکه در حال بمباران اطلاعاتی اسلام به ویژه شیعه هستند، افزود: دشمنان امروزه از طریق فریم‌ها، پیام‌ها و خواسته‌های منحوس خود را منتقل می کنند که این برنامه‌ها از سوی صهیونیست و یهود تغذیه می‌شود.
این تهیه‌کننده و مجری رادیو اظهار کرد: متأسفانه باید به این مطلب اذعان کنیم که بسیاری از برنامه‌های تولیدی غرب از سوی کشورهای جهان سوم و ایران خریداری می شود که این یک تهدید بزرگ برای فرزندان است.
عظیمی با اشاره به آسیب‌های دینی برنامه‌های ماهواره‌ای و غربی، خاطرنشان کرد: بسیاری از این برنامه‌هایی که امروزه کودکان و نوجوانان ما به راحتی آنها را تماشا می‌کنند، فریم به فریم، حتی موسیقی آنها نیز ضد دینی است و برخی از این برنامه‌ها مسائل جنسی و روابط جنسی را به کودکان ما آموزش می دهد.
وی در پایان تصریح کرد: نیاز است امروزه پدران و مادران با آموزش و اطلاع از برخی موارد رسانه‌ای و کسب اطلاعات کافی در این زمینه از فرزندان خود مراقبت کرده و آنها از کشیده‌شدن به راه‌های ضداخلاقی و ضد دینی محافظت کنند./907/202/ع
ارسال نظرات