۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۲۰۸۷۶۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

نظام اسلامی زیر سایه ولایت فقیه در اوج عزت و اقتدار قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران امنیت کنونی کشور را ثمره حاکمیت ولایت بر کشور بیان کرد و گفت: در جهان کنونی و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه کشورهای اسلامی به خاطر نداشتن نعمت ولایت در آشوب و دشمنی به سر می‌برند؛ اما نظام اسلامی زیر سایه ولایت فقیه در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته است.
ولايت فقيه

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به ایام سالروز انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، گفت: انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی که از اتفاقات مهم پس از رحلت امام راحل است گاهی در میان مسائل و حوادث ایام، کم رنگ می شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خلطرنشان کرد: امام راحل این اوصاف را در زمان حیات مبارک خویش به رهبری عظیم الشأن دادند و شخصیت ایشان را این چنین تبیین کردند که ایشان یکی از بازوان پرتوان اسلام هستند و از جمله افراد نادری است که چون خورشید روشنی می بخشدکه متعهد و مبارز در خط مستقیم اسلام، عالم به دین و سیاست، سربازی فداکار در جبهه و جنگ، معلمی در محراب و خطیبی توانا در جمعه و جماعات، راهنمایی دلسوز در صحنه انقلاب و ایشان الحق شایسته رهبری اند و با و جود آیت الله خامنه ای شما در آینده خلاء رهبری ندارید.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که با این انتخاب عالی و شایسته بحمدالله امید دشمنان به یأس و ناامیدی تبدیل شد و دلهره ها و اضطراب ها فرونشسته است، تصریح کرد: رهبر فرزانه و حکیم عزم و اراده جدی در طی کردن مسیر آینده انقلاب دارند که در این راستا فرمودند ما با خدا پیمان بسته ایم راه امام راحل که راه اسلام، قرآن و راه عزت مسلمانان است را دنبال کنیم و از هیچ یک از آرمان های او چشم پوشی نخواهیم کرد.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی پیرو ولایت و آرمان های والای انقلاب اسلامی است، گفت: روحیه ولایی مردم ایران سبب شده است تا همه تلاش ها و برنامه ریزی های دشمنان با شکست مواجه شود.

 

امام جمعه چمستان با تاکید بر این که پیروی از ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، بیان داشت: مردم و مدیران نظام باید در مسیر رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته و تدابیر ایشان را برای پیشبرد بهتر امور به کار گیرند.

 

وی امنیت کنونی کشور را ثمره حاکمیت ولایت بر کشور بیان کرد و افزود: در جهان کنونی و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه کشورهای اسلامی به خاطر نداشتن نعمت ولایت در آشوب و دشمنی به سر می‌برند؛ اما نظام اسلامی زیر سایه ولایت فقیه در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به دشمنی‌ و توطئه‌های دشمنان ملت ایران خاطرنشان کرد: هر کدام از این توطئه‌ها می‌تواند یک کشور را نابود کند؛ اما جمهوری اسلامی ایران 35 سال در زیر بار هجمه دشمنان، استوار با حاکمیت ولی فقیه ایستاده است.

 

حجت‌الاسلام جباری با بیان این که دشمن درصدد ضربه زدن به ولایت است، تصریح کرد: دشمنان خارجی و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌صورت علنی برای ضربه‌زدن به جایگاه ولایت برنامه‌ریزی می‌کنند؛ اما هوشیاری و بصیرت ملت مقابل هجمه سنگین دشمنان ایستاده است.

 

وی با تاکید بر ضرورت تبیین اهمیت و جایگاه ولایت فقیه برای افراد جامعه به ویژه نسل جوان افزود: امروز دشمنان برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه توطئه چینی کرده اند و همه اقداماتشان در این راستا انجام می شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به ابراز ارادت مردم ایران به امام خمینی (ره) و نایب برحقش یادآور شد: حضور میلیونی ملت ایران در سالروز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بیانگر عشق، علاقه قلبی و اعتقاد مردم به راه امام (ره) و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که وحدت حول محور ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: همگان باید با وحدت و همدلی در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی تلاش و کوشش ارزنده ای داشته باشند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات