۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۲۰۸۸۲۸
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

ترویج فعالیت های فرهنگی موجب خنثی شدن توطئه های دشمن می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن، گفت: ترویج فعالیت های فرهنگی موجب خنثی شدن توطئه های دشمن می شود.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان، بیان داشت: جوانان ما از شجاعت و بصیرت دینی حضرت علی اکبر الگو بگیرند.

وی افزود: شجاعت، بصیرت دینی و سیاسی حضرت علی اکبر در سفر کربلا به ویژه در روز عاشورا تجلی پیدا کرد.

اعتماد به جوانان سبب پیشرفت در عرصه های گوناگون می شود

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به توانایی جوانان در عرصه های گوناگون، گفت: اعتماد به جوانان در سایه تفکر اسلامی بزرگترین سرمایه برای رفع مشکلات در عرصه های گوناگون است.

وی با بیان این که جوانان بزرگترین سرمایه های جامعه هستند، تأکید کرد: مسؤولان باید تلاش کنند امید و انرژی که از خصوصیات برجسته جوانان است را تقویت کنند.

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که قدر این سرمایه های اجتماعی را بدانیم، خاطرنشان کرد: تلاش کنیم با اعتماد به نسل جوان، خلاقیت و نوآوری آنان را تقویت کنیم.

وی پویایی جامعه اسلامی را در سایه پویایی و فعال بودن نسل جوان دانست و افزود: خلاقیت و دستاوردهای مهم در عرصه های گوناگون با وجود جوانان تحقق می یابد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر شناسایی و رفع نیازها و مشکلات جوانان در جامعه، یاداور شد: جوانان حساس ترین و آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند، مسؤولان اجرایی برای رفع مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به این که دشمنان اسلام امروز جوانان و تضعیف ارزش‌های اسلامی را هدف قرار دادند، بیان داشت: ترویج فعالیت های فرهنگی موجب خنثی شدن توطئه های دشمن می شود.

وی ایجاد شبهه نسبت به دین میان جوانان را بزرگ ‌ترین تهاجم فرهنگی بیان کرد و گفت: امروز هجمه های دشمنان اسلام باید جدی گرفته شود.

مدیر حوزه های علمیه لرستان در ادامه با بیان این که علم و دانش سبب خنثی شدن توطئه های دشمن می شود، تصریح کرد: باید علم و دانش جوانان اسلام را تقویت و گسترش دهیم تا جوانان به انحراف کشیده نشوند./9451/ت302/ب

ارسال نظرات