۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۰۸۸۹۰
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

تداوم راه امام خمینی در تبعیت از رهبری نظام است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) با طرح مسأله ولایت فقیه بر بسیاری از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی خط بطلان کشید، گفت: تداوم راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تبعیت از رهبری و ولایت فقیه است.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر معظم انقلاب اسلامی را اقدامی ماندگار و تاریخی از سوی مجلس خبرگان دانست و گفت: حرکت در مسیر ولایت و بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزنده ایشان از ویژگی های ارزنده فرهنگ شیعی است که همواره باید در این مسیر گام برداریم.

 

وی با اشاره به این که وجود ولایت فقیه خنثی کننده تلاش های دشمنان بر علیه نظام اسلامی است، بیان داشت: ایادی استکبار جهانی بطور مستمر علیه ایران اسلامی دست به توطئه های ناجوانمردانه زده است اما به برکت ایستادگی و پشتیبانی از نظام و ولایت فقی، جمهوری اسلامی به کشوری مقتدر در منطقه تبدیل شده که دشمنان از شرایط ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی هراسان هستند.

 

امام جمعه آمل، تصریح کرد: حرکت در مسیر رهنمودهای ولایت نجات دهنده بوده و در شرایطی که دنیا بر علیه ما است دلگرمی و اطمینان خاطر ما به سبب وجود رهبری است.

 

وی با اشاره به این که انحراف از مسیر ولایت ما را از رسیدن به سعادت حقیقی دور خواهد کرد، یادآورشد: تنها تبعیت محض از ولی فقیه جامعه اسلامی را در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد داد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، بیان داشت: مقام معظم رهبری فردی است که در مسیر انقلاب اسلامی خون دل ها خورده و هدایت های فراوانی داشته است تا در این طوفان کشتی انقلاب غرق نشود که باید به سبب وجود چنین نعمت ارزنده ای شاکر خداوند منان باشیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید به درستی قدر نعمت ولایت را بدانیم، اضافه کرد: مقام معظم رهبری برای انقلاب تلاش های بسیار زیادی کشیده اند که ما قدرت درک آن را به درستی نداریم.

 

وی با بیان این که رهنمودهای رهبری در همه امور فصل الخطاب است، ادامه داد: انحراف از خط رهبری به حتم قرار گرفتن در مسیر انحراف است.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با تأکید بر این که مسؤولان در همه امور باید گوش به فرمان ولی فقیه باشند، گفت: تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری می تواند نظام را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

 

امام جمعه آمل، تبعیت محض از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: همه ما امروز وظیفه داریم تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند، گام برداریم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که امام خمینی(ره) با طرح مسأله ولایت فقیه بر بسیاری از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی خط بطلان کشید، گفت: تداوم راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تبعیت از رهبری و ولایت فقیه است.

 

وی با بیان این که مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد با فتنه ها و بحران های داخلی و خارجی یک اصل مهم است، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه اصل ولایت فقیه پایه گذاری شده است، هر حرکتی را باید با موضع ولی فقیه زمان تطبیق دهیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در پایان معیار  سنجش افراد در نظام جمهوری اسلامی را تبعیت از ولی فقیه دانست و با تأکید براین که آحاد جامعه  باید تبعیت از ولایت فقیه را بر خود یک تکلیف مهم بدانند، تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه با حرکت در مسیر ولایت و عمل به رهنمودهای ایشان مشخص می شود./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات