۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۸
کد خبر: ۲۰۹۰۴۳
بذرپاش:

برخی از سیاسیون خسته تصور می کنند مردم بریده اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اینطور کار فرهنگی انجام دادیم، هنر است نه این‌که در برابر کسانی که برنامه ریختند و این جوانان را از ما گرفتند، تسلیم شویم، هنر کار فرهنگی انقلاب اسلامی این است که زمینه را برای بهشتی کردن بیشتر مردم فراهم کنیم و گرنه بسترسازی برای فضاهای نامساعدی که خدای ناکرده عاقبتش به دوزخ می‌رسد، هنر نیست.
مهرداد بذرپاش، عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهرداد بذرپاش، نماینده مجلس شورای اسلامی در همایش "مادران چشم به راه؛ آیین بزرگداشت مادران شهدای گمنام"؛ که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، صبر را یکی از متعالی‌ترین نقطه‌ها در منظومه اخلاق اسلامی دانست و گفت: نقش "مادر" در نظام متعالی ما جایگاه والایی دارد، به همین دلیل است که فرمودند از دامن زن مرد به معراج می‌رود.

وی به بحث درباره اهمیت "صبر و "مادر" پرداخت و با ابراز تشکر از مسببان برگزاری این مراسم، خواستار الگودادن به جامعه و معرفی این مسیر به جامعه شد.

بذرپاش تأکید کرد: اگر اینطور کار فرهنگی انجام دادیم، هنر است نه این‌که در برابر کسانی که برنامه ریختند و این جوانان را از ما گرفتند، تسلیم شویم، هنر کار فرهنگی انقلاب اسلامی این است که زمینه را برای بهشتی کردن بیشتر مردم فراهم کنیم و گرنه بسترسازی برای فضاهای نامساعدی که خدای ناکرده عاقبتش به دوزخ می‌رسد، هنر نیست.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ما وارث این همه رشادت و مجاهدت هستیم، به وجود 230 هزار شهید با متوسط سن 5/23 سال، چند صد هزار جانباز و ده‌ها هزار آزاده اشاره و گفت: جانبازها تا آخر عمر درد جانبازی را دارند و صبورانه آن را تحمل می‌کنند، اینها هزینه نیست؟

وی به گفته برخی مبنی براین‌که جنگ به پایان رسیده و نباید خیلی از آن دم زد اشاره کرد و در پاسخ به آن، اظهار داشت: در مجامعی که مدعی روشنفکری هستند و ژست ملی گرایی می‌گیرند، اگر بگویید از این در که بیرون می‌آیید، یک تیر به پای شما می‌خورد، بیرون می‌آیند؟.

بذرپاش بیان داشت: یک زمانی می‌گفتند جوانان بریده‌اند، درحالی‌که بزرگترها خودشان بریده بودند، فکر می‌کردند مردم بریده‌اند، برخی سیاسیون، مسؤولان، مدیران فرهنگی و آدم‌های خاص خودشان بریدند، اما چون با جمعی برخورد کرده‌اند که این‌گونه بودند، سیاه فکر کرده و فکر می‌کنند همه مردم بریده‌اند./956/پ202/ج

ارسال نظرات