۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۰۹۳۴۵
جامعه المصطفی در بیانیه‌ای؛

ملت عراق با تقویت وحدت ملی توطئه دشمنان را خنثی کنند

خبرگزاری رسا ـ جامعه‌المصطفی، با صدور بیانیه‌ای، جنایات صورت‌گرفته در عراق به دست گروهک داعش را محکوم کرد و مردم عراق را به وحدت ملی فراخواند.
نيروهاي داعش


به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه‌المصطفی در بیانیه ای تجاوزگری گروه موسوم به داعش را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن الرحیم
«وَ قَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَکُونَ فِتْنَةٌ وَیَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلّه فَإِنِ انتَهَوْاْ فَإِنَّ اللّهَ بِمَا یَعْمَلُونَ بَصِیر؛ و با آنان بجنگید تا فتنه‏اى بر جاى نماند و دین یکسره از آن خدا گردد. پس اگر [از کفر] بازایستند، قطعاً خدا به آنچه انجام مى‏دهند، بیناست». (انفال: 39)


بار دیگر دست پنهان استکبار جهانی برای ایجاد اختلاف در دنیای اسلام، از آستین گروهی بیرون آمده است که ادعای مسلمانی آنان گوش فلک را کر نموده و نقطه‌ای دیگر از جهان اسلام را دچار آسیب و بلا و مصیبت کرده و قلوب مسلمانان جهان را جریحه‌دار نموده است.


این بار، عراق به دست تروریست‌هایی که برچسب اسلام بر خود زده‌‌اند، به فتنه‌ای عظیم دچار گشته و موجب شده تعداد بیشماری از مردان، زنان و کودکان مسلمان از شهر و دیار خود کوچانده و آواره شوند.


گروهک تکفیری داعش، که در فکر خام خویش در پی تشکیل دولت اسلامی است، بنیان‌های دولت خیالی‌اش را با ظلم، قتل و تعدی به مال، جان و ناموس مسلمانان پایه‌ریزی می‌کند و مردان، زنان و کودکان را به قتل می‌رساند و آنان را از موطن خویش می‌راند.


پس از این واقعه تلخ، مسئولان و مردم عراق و در رأس همه اینها، علمای اسلام - شیعه و سنی- با هم متفق شدند و از مردم برای دفاع از کیان اسلام و آبروی مسلمانان یاری خواستند که در برابر این گروهک تفرقه‌انگیز دست به دست هم دهند و ریشه آن را بخشکانند تا مقدمه‌ای برای از بین بردن این گروه افراطی از دامان دنیای اسلام فراهم آید.


جامعة‌المصطفی(ص) نیز همصدا با علمای جهان اسلام و به ویژه علمای عراق، ضمن محکوم کردن عمل مذبوحانه و تجاوز صورت‌گرفته به دست گروهک داعش و حمایت از حقوق مسلم مردم عراق و تأکید بر حفظ آن در هر شرایط، از ملت عراق می‌خواهد با تقویت هر چه بیشتر وحدت ملی، در نقش بر آب کردن توطئه‌ شوم دشمنان اسلام بکوشند.
جامعة‌المصطفی‌العالمیة
22/3/93 

/916/102/ع
 

ارسال نظرات