۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۰۹۴۶۲
عضو خبرگان رهبری:

آتش فتنه داعش دامان حامیانش را می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با بیان این‌که آتش فتنه داعش دامان حامیانش را نیز گرفتار خواهد کرد، گفت: غرب و برخی از کشورهای منطقه که حامی گروهک‌های تروریستی هستند، بدانند که به زیان خود عمل می کنند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه حملات اخیر داعش به برخی از مناطق عراق را محکوم کرد و اظهار داشت: دولت اسلامی عراق و شام خیال و توهمی بیش نیست.


وی با بیان این‌که جنایات این گروهک تروریستی تصویری خشن از اسلام در رسانه های بین المللی ترسیم کرده است، خاطرنشان کرد: مقابله با گروهک تروریستی داعش بدون وحدت و یکپارچکی ملت و دولت عراق محقق نخواهد شد، امروز نیازمند وحدت کشورهای اسلامی در مقابله با افراطی‌گری هستیم.


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که مقابله با گروهک تروریستی داعش باید مورد توجه جهان اسلام قرار گیرد، تصریح کرد: این گروهک می خواهد با تحت کنترل درآوردن استان های عراق، خود را به کربلا رسانده و حرمین شریف در این استان را تخریب کند، اما همه این نقشه ها خیالات و توهمات القاء شده از سوی وهابیت است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که مسلمانان و شیعیان هیچگاه اجازه اهانت به مقدسات خود را نخواهند داد، افزود: گروهک تروریستی داعش به منظور تخریب عتبات عالیات عراق وارد جنگی خانمان سوز شده که در نهایت آتش این جنگ دامان حامیانش را نیز خواهد گرفت.


وی خطاب به حامیان داعش در منطقه و غرب تأکید کرد: غرب و برخی از کشورهای منطقه که حامی گروهک‌های تروریستی هستند، بدانند که به زیان خود عمل می کنند. این گروهک تندرو تروریستی در این کشور، کشتار و اقدام های تروریستی انجام شده در سوریه را دنبال می کند.


نماینده خبرگان رهبری با اشاره به پیام و مواضع مراجع شیعه ایران
و عراق در قبال تحرکات تروریستی داعش در عراق اظهار داشت: تخریب و اهانت به مقدسات اسلامی، هزینه ای جبران ناپذیر برای امت اسلامی به بار می آورد و کشورهای اسلامی نباید در این مورد ساکت بنشینند.


امام جمعه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن سالروز خجسته میلاد حضرت مهدی(عج) گفت: آگاهی از فلسفه انتظار و ظهور منجی آخرالزمان راه حل بسیاری از مشکلات جوامع بشری است، مسأله ای که تمامی ادیان الهی بر آن تأکید و توجه دارند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات