۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۹
کد خبر: ۲۰۹۵۰۵
استاد حوزه و دانشگاه:

امنیت و اقتدار ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که در زمان غیبت امام عصر(ج) باید از ولی ایشان تبعیت کنیم، گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه است که اگر ولایت نبود انقلاب ما به این جا نمی رسید.
ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام خلیل غلامی، استاد حوزه و دانشگاه جمعه شب در مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) که در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) آمل برگزار شد با بیان این که وقتی امام شناس شویم می توانیم حق را از باطل تشخیص دهیم، گفت: راه مستقیم حرکت در مسیر اهل بیت معصومین(ع) است که غیر از آن هر راهی کج است.

 

وی با اشاره به این که بهره گیری از سیره معصومین(ع) می تواند انسان را به سعادت و تعالی برساند، بیان داشت: خوارج چون از امام علی(ع)جدا شدند به انحراف رفته و از مسیر خارج شدند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که امام علی(ع) حق بوده و حق هم با این شخصیت بزرگوار است، تصریح کرد: حمایت از ولی و امام زمان باید وجود داشته باشد که در سیره اهل بیت معصومین(ع) است.

 

حجت الاسلام غلامی با تاکید بر این که امام شناسی سبب سعادت دنیا و آخرت انسان می شود، تصریح کرد: امام شناسی سبب می شود تا انسان دین خود را گم نکند و با بصیرتی والا مسیر سعادت و تکامل را طی کند.

 

وی با بیان این که غیبت امام عصر(عج) سبب می شود مردم ظرفیت دینی خود را متوجه شوند، گفت: امام زمان حاضر است و ما غایب بوده که از این ظرفیت های ارزنده استفاده نمی کنیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که اگر کسی امام زمان(عج) را بشناسد دین او سالم می ماند، بیان داشت: ظرفیت وجودی عده ای کم است که سبب انحراف آنان شده و مسیر درست را گم می کنند.

 

حجت الاسلام غلامی، ادامه داد: عده ای سینه چاک انقلاب بودند اما مدتی گذشت که به کل منقلب شده و برگشت کردند که این افراد دین خود را گم کردند.

 

وی با بیان این که در زمان غیبت امام عصر(ج) باید از ولی ایشان تبعیت کنیم، گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه است که اگر ولایت نبود انقلاب ما به این جا نمی رسید.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به سخنی از علامه حسن زاده آملی، بیان داشت: تا زمانی که سایه حضرت آیت الله امام خامنه ای بر سر این ملت و کشور است ما در امنیت هستیم.

 

حجت الاسلام غلامی با تاکید بر این که اطاعت از ولایت سبب می شود تا دین ما  گم نشود، خاطرنشان کرد: انسان امام شناس در سختی و مشکلات به امام زمان خود پناه می برد./1314/پ203/ب

ارسال نظرات