۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۲۰۹۶۸۶

استقبال بی‌نظیر مردم از مسابقات بین‌المللی قرآن

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته فرهنگی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از بهره مندی بیش از 8500 نفر از خیمه های این دوره از مسابقات خبرداد.
سازمان اوقاف و امور خيريه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام سید کاظم موسوی متقی با ارائه گزارشی از فعالیت های این کمیته در سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم اظهار داشت: در ایام برگزاری این دوره از مسابقات از 5 تا 12 خردادماه، برای نخستین بار سه خیمه معرفت ویژه برادران، خواهران و کودکان برگزار شد.

مسؤول کمیته فرهنگی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با بیان این‌که در مجموع بیش از 8500 نفر از خیمه های معرفت سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن بهره بردند، افزود: قریب 2 هزار نفر در طول 8 روز برگزاری مسابقات بین المللی قرآن از خیمه های معرفت خواهران و برادران استفاده کردند، 2500 نفر نیز از تبلیغات چندرسانه ای دینی ویژه نوجوانان بهره بردند و غرفه کودکان نیز که امسال با استقبال خوبی مواجه شده بود، پذیرای 4 هزار نفر بود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این‌که بالغ بر 70 هزار محصول فرهنگی در ده نوبت در ایام برگزاری مسابقات بین المللی قرآن میان مهمانان توزیع شد، گفت: این محصولات توسط مجتمع پژوهشی قم تهیه شده بود و امسال بصورت هدفمند، مناسبتی و مخاطب محور ارائه شد.

زمین سه و نیم میلیارد ریالی در کاشمر وقف ساخت موسسه خیریه کم توانان ذهنی شد

قطعه زمینی به ارزش سه و نیم میلیارد ریال در کاشمر با نیت ساخت موسسه خیریه برای معلولان کم توان ذهنی وقف شد.

جواد یزدانی، واقف کاشمری شش دانگ قطعه زمینی به مساحت 3588مترمربع، به ارزش350 میلیون تومان و با نیت ساخت موسسه خیریه برای معلولان کم توان ذهنی را وقف کرد.

گفتنی است، این دومین وقف شهرستان کاشمر از ابتدای سال 93 است.

فیضی به مسابقات قرآن الجزایر و « فردفانی» به اردن اعزام می‌شوند

علیرضا فیضی و مجتبی فردفانی ماه مبارک رمضان به مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به میزبانی الجزایر و اردن اعزام می‌شوند.

مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به میزبانی کشور‌های الجزایر و اردن از تاریخ 20 تا 26 ماه مبارک رمضان در الجزیره و امان مرکز این کشور‌ها برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود و در آن «مجتبی فرد‌فانی» و «علیرضا فیضی» حافظان کل قرآن کریم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به ترتیب به اردن و الجزایر اعزام می‌شوند.

براساس این گزارش، «مجتبی فرد‌فانی» از حافظان قرآن استان فارس است که سال گذشته به مقام نخست مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته حفظ 20 جزء دست یافت و «علیرضا فیضی» حافظ کل قرآن کریم و نماینده تهران در مسابقات سراسری قرآن کریم است که در سی‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری به مقام ششم دست یافت./966/د102/ی

ارسال نظرات