۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۲۰۹۸۰۶
29 و 30 خردادماه؛

آزمون دکتری تخصصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آزمون دکتری تخصصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی 29 و 30 خردادماه در مشهد مقدس برگزار می شود.
آزمون ورودي دکتري دانشگاه رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آزمون دکتری تخصصی ph.d دانشگاه علوم اسلامی رضوی پنجشنبه و جمعه 29 و 30 خردادماه 93 در مشهد مقدس برگزار می شود.

 

این آزمون در شش رشته علوم قرآنی و حدیث، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین الملل، فقه جزائی و فلسفه و کلام اسلامی و در بین داوطلبان برادر شرکت کننده برگزار خواهد شد.

 

این گزارش حاکی است آزمون در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و به صورت تشریحی برگزار می شود و داوطلبان می بایست طی این دو روز افزون بر سوالات دروس تخصصی رشته انتخابی، به سوالات دروس مشترک مشتمل بر دروس عربی و زبان انگلیسی به همراه دروس سطح سه حوزه علمیه (مشتمل بر رسائل، مکاسب و کفایه الاصول) نیز پاسخ دهند.

 

بر اساس این گزارش، داوطلبان بعد از طی مراحل آزمون کتبی و مصاحبه افزون بر گذراندن واحدهای تخصصی رشته انتخابی، دروس سطح چهار حوزه علمیه را نیز به طور هم زمان فرا خواهند گرفت.

 

لازم به ذکر است دانشگاه علوم اسلامی رضوی از مراکز آموزشی تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موسسات فرهنگی وابسته به آستان قدس رضوی است که برنامه آموزشی آن در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و سطوح چهارگانه حوزه علمیه به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است و پذیرش دانشجو در آن صرفاً از بین برادران واجد شرایط و به وسیله آزمون اختصاصی تحت نظارت سازمان سنجش آموزش کشور صورت می پذیرد./930/پ203/ب4

ارسال نظرات