۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۱۰۱۳۰
نماینده ولی فقه در نجف آباد:

حرکت در مسیر تعالی فرهنگ یک تکلیف است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نجف آباد، گفت: اگر باور کنیم که مکلفیم، باید با امکانات موجود در زمینه جلوگیری و مقابله با آسیب های فرهنگی و تقویت بخش ها و بایدهای فرهنگی تلاش کنیم.
امام جمعه نجف آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام مصطفی حسناتی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد پیش از ظهر امروز در گردهمایی شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان، به نمایندگی از ائمه جمعه استان اهمیت جایگاه شورای فرهنگ عمومی را متعالی دانست و گفت: ما هنوز جایگاه شورای فرهنگ عمومی را نپذیرفته ایم.

 

امام جمعه نجف آباد ادامه داد: اگر باور کنیم که مکلفیم، باید با امکانات موجود در زمینه جلوگیری و مقابله با آسیب های فرهنگی و تقویت بخش ها و باید های فرهنگی تلاش کنیم.

 

وی اظهار داشت: بزرگترین سرمایه یک ملت، عقل آن ملت است و از آنجا که شورای فرهنگ عمومی جمع عقول است، اگر خوب کار کند کارهای بسیار بزرگی را می تواند انجام دهد.

 

حجت الاسلام حسناتی در ادامه گفت: اگر مجموعه شورای فرهنگ عمومی در یک شهرستان متفق باشند می توانند موفق عمل کنند و اگر این اتفاق نظر وجود نداشته باشد، این کار نتیجه ای نخواهد داشت.

 

وی اظهار داشت: اگر معتقد به کارائی این مجموعه باشیم و از ظرفیت ها و فرصت ها استفاده کنیم، می توان به فعالیت های مؤثری پرداخت، اما انتظار داریم برای رسیدن به یک فرهنگ توحیدی ناب، مرکز استان با این مسأله قوی تر برخورد کند و هر سال یک تا دو موضوع را به صورت اولویت بندی شده عملی کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این جلسات گامی در راستای مدیریت جهادی شورای فرهنگ عمومی در استان باشد.

گفتنی است گردهمائی شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان پیش از ظهر امروز 29 خردادماه در تالار شهروند اصفهان و با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد./939/پ203/ب4

ارسال نظرات