۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۲۱۰۱۶۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

مسجد بهترین پناهگاه برای قشر جوان جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، گفت: در این برهه زمانی و در این غوغای هجمه های فرهنگی و تبلیغی، مساجد بهترین پناهگاه و مرجع امنی برای جوانان و نوجوانان هستند.
حجت الاسلام قطبي، مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، عصر امروز در آیین افتتاحیه مشترک اوقات فراغت مساجد استان، اوقات فراغت را زمانی برای کسب نشاط معنوی دانست و گفت: اوقات فراغت فرصتی است تا با افقی بلند تر زندگی معنوی خود را از سر گیریم.

 

وی برگزاری چنین نشستی با همکاری کلیه دستگاه های فعال اوقات فراغت را نقطه عطفی در برنامه های فرهنگی استان دانست و گفت: این همکاری و هم پیوندی ان شاءالله تقویت فعالیت های فرهنگی و معنوی مساجد را در پی خواهد داشت.

 

رییس هیأت هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: در این برهه زمانی و در این غوغای هجمه های فرهنگی و تبلیغی مساجد بهترین پناهگاه و مرجع امنی برای جوانان و نوجوانان هستند.

 

وی تصریح کرد: شما متولیان فرهنگی هستید که با کوشش و تلاش مخلصانه خود زمام هدایت نسل جوان را بدست گرفته اید.

 

حجت الاسلام قطبی به دغدغه های فرهنگی مقام عظمای ولایت اشاره و اظهار داشت: این حرکت های فرهنگی جز تحت هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و راهنمایی های مراجع و بزرگان به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

 

وی اظهار داشت: از بهمن ماه سال 92 که اولین جلسه هیأت هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان برگزار شد، شاهد اتفاقات خوبی در برنامه های فرهنگی استان بوده ایم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از تشکیل کمیته ویژه ای برای پیگیری مصوبات جلسات خبر داد و گفت: برگزاری چنین همایش با شکوهی از ثمرات همدلی و همراهی مسؤولان فرهنگی استان است./1305/پ203/ب4

ارسال نظرات