۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۱۰۴۷۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

اعزام ۱۲۰۰ مبلغ به نقاط شهری و روستایی استان کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه، از اعزام یک هزار و ۲۰۰ مبلغ و مبلغه در رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی این استان خبر داد.
حجت‌الاسلام اسماعيل قبادي، مديرکل تبليغات اسلامي کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سازمان ‌تبلیغات ‌اسلامی‌ کرمانشاه، حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: اعزام مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی یکی از برنامه‌های مهم این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

 

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال بالغ بر یک هزار و 200 مبلغ در ماه مبارک رمضان به استان اعزام شوند که از این رقم 500 نفر آنها زنان مبلغه هستند.

 

قبادی، با بیان اینکه تنها 20 تا 25 درصد مبلغان مرد بومی بوده و بیش از 70 درصد آنان غیربومی هستند، اظهارداشت: این مبلغان از حوزه‌های علمیه قم، تهران و اصفهان به کرمانشاه اعزام شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه حدود 10 درصد مبلغان زن غیربومی هستند، یادآور شد: اکثریت مبلغان زن که در ماه مبارک رمضان جهت تبلیغ در نقاط مختلف استان مشغول به فعالیت می‌شوند، بومی هستند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت:در اعزام مبلغان اولویت با مناطق و روستاهای محروم خواهد بود وبیان احکام و معارف دینی، اخلاق و مسایل روز، تدریس قرآن  ازجمله کارهایی است که مبلغان اعزامی انجام خواهند داد.

 

وی در پایان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان در کلیه مساجد استان نمازهای جماعت صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشا برگزار خواهد شد، ضمن اینکه بیان احکام و مسائل دینی در قالب سخنرانی از جمله برنامه های مساجد استان در ماه مبارک رمضان خواهد بود./998/د101/ب4

ارسال نظرات