۰۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۲۱۰۸۶۲

نتایج امتحانات طلاب استان قم 20 تیر اعلام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه استان قم، زمان اعلام نتایج امتحانات نیمه دوم سال تحصیلی طلاب سطح عالی حوزه علمیه استان قم را 20 تیرماه اعلام کرد.
امتحانات پايان سال حوزه در قم

حجت الاسلام سجودی، معاون آموزش حوزه علمیه استان قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، زمان اعلام نتایج امتحانات نیمه دوم سال تحصیلی طلاب سطح عالی حوزه علمیه استان قم را 20 تیرماه اعلام کرد.

 

وی افزود: طلاب می توانند از 20 تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت آموزش حوزه علمیه استان قم به نشانی http://www.howzeh-qom.com نتایج امتحانات خود را ملاحظه کنند.

 

حجت الاسلام سجودی تعداد آمار شرکت کنندگان در امتحانات نیمه دوم سال تحصیلی را 11 هزار و 500 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: در این دوره از امتحانات حوزه براساس واحد درس بیش از 69 هزار واحد از سوی طلاب انتخاب شده بود.

 

وی ادامه داد: با توجه به ایام تبلیغی طلاب و همچون عدم دسترسی مبلغان به اینترنت، از این روز زمان اعتراض به نتایج امتحانات را تا 9 مرداد ماه اعلام کردیم تا در این خصوص طلاب عزیز با مشکلی روبه رو نشوند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه استان قم، گفت: این دوره از امتحانات از 24 خرداد ماه تا 4 تیرماه به مدت 12 روز در چهار حوزه امتحانی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: موسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی(ره)، مسجدحضرت زینب(س) درشهرک‌پردیسان، مدرسه علمیه فیضیه و حسینیه شهدای قم به عنوان محل برگزاری آزمون نیمه دوم سال تحصیلی حوزه علمیه استان قم انتخاب شده بود.

 

گفتنی است، طلاب برای هرگونه سؤال درباره امتحانات حوزه می‌توانند در ساعات اداری با شماره 37740971 داخلی 164 و 107 تماس بگیرند./917/ت302/س

ارسال نظرات