۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۲۱۰۹۴۸
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اعتدال به پوششی برای تطهیر فتنه گران تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ کریمی قدوسی، اعتدال را پوششی برای طرح براندازی و تداوم فتنه دانست و تأکید کرد: تئوریزه کردن تسلیم ایران در مقابل دشمن و تحقیر روح شهادت و غیرت دینی ملت، از مصادیق عینی امام زدایی و در راستای شعار «ما نمی توانیم» است تا ملت را به لزوم تعامل با کدخدا راضی کنند.
کريمي قدوسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامیدر همایش بزرگ «مرزبانی فرهنگی» که در محل مهدیه مشهد برگزار شد، بازسازی چهره سران فتنه را از برنامه های اعتدال دانست. 

 

وی با تأکید بر این که اعتدال، پوششی برای طرح براندازی و تداوم فتنه است، افزود: چهاردهم خردادماه رهبر معظم انقلاب، چالش خارجی ملت ایران را امریکا و صهیونیزم وچالش داخلی را امام زدایی دانسته و فرمودند: « امام گفتند ما می توانیم اما این چالش می گوید ما نمی توانیم».

 

کریمی قدوسی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب از نمایندگان مجلس به عنوان سربازان میدان دفاع از اسلام، یادآور شد: نماد یک سرباز اطاعت است.

 

وی با اشاره به ابراز نگرانی رهبری نسبت به وضعیت فرهنگی کشور، افزود: رهبر معظم انقلاب از زمان آقای هاشمی می فرمودند من نیمه شب از خوف این نگرانی ها بیدار شده و دست تضرع به درگاه خدا بلند می کنم.

 

اعتدال در پی ایجاد گردو غبار در کشور است تا حق شناخته نشود

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اهمیت رمزگشایی شعار اعتدال، گفت: اعتدال در پی ایجاد گردوغبار در کشور است تا حق شناخته نشود و راه معین نباشد.

 

وی با بیان این که امروز اسرار پشت پرده شعار اعتدال را به چشم می بینیم، گفت: حمله به مراکز علمی و فناوری، دانشگاه ها، آموزش و پرورش، مذاکره با امریکا، بی مهری و جفا به تفکر مقاومت، کم کاری در اداره کشور و رفع مشکلات مردم، آزاد کردن ماهواره، رفع فیلترینگ، مجوز تک خوانی زنان، دفن گروه سگ های زرد در بهشت زهرا، کم فروغ کردن شعله های جهاد، چراغ سبز نشان دادن به خواسته های حقوق بشری مدعیان غربی، جشن اشرافی همسر رییس جمهور در کاخ نیاوران، دفاع از آرم شیر و خورشید توسط معاون رییس جمهور، تئوریزه کردن تسلیم ایران در مقابل دشمن، تحقیر ملتی که روح شهادت و غیرت دینی 35 سال است آنان را وسط میدان نگاه داشته و .... از مصادیق عینی امام زدایی و در راستای شعار «ما نمی توانیم» است تا ملت را به لزوم تعامل با کدخدا راضی کنند.

 

گفتنی است، این بخش از سخنان کریمی قدوسی با شعار «هیهات من الذلة» حضار همراه شد و آنان خطاب به نمایندگان مجلس تأکید کردند: وقت نشان دادن کارت زرد گذشته و زمان دادن کارت قرمز است./930/پ202/ج

 

ارسال نظرات