۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۱۰۹۵۲
طالب زاده:

غرب 35 سال تلاش کرد چهره حقیقی اسلام شناخته نشود

خبرگزاری رسا ـ طالب زاده با اشاره به تلاش غرب برای ممانعت از معرفی چهره واقعی اسلام، گفت: امروز دنیا تشنه حقیقت اسلام است و ما باید تاکتیک حقیقت­گویی در مورد انقلاب را که معکوس جلوه داده شده، طراحی کنیم و این امری شدنی است.
نادر طالب زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نادر طالب زاده، کارگردان و روزنامه نگار شب گذشته، پنجم تیرماه در همایش بزرگ «مرزبانی فرهنگی» که در محل مهدیه مشهد برگزار شد، با اشاره به تلاش غرب برای ممانعت از معرفی چهره واقعی اسلام، گفت: طی 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، غرب تلاش کرد دنیا تفاوت امام خمینی(ره) و بن لادن را متوجه نشود.

 

وی افزود: امروز دنیا تشنه حقیقت اسلام است و ما باید تاکتیک حقیقت­گویی در مورد انقلاب را که معکوس جلوه داده شده طراحی کنیم و این امری شدنی است.

 

طالب زاده با اشاره به جنایات تکفیری ها تصریح کرد: هیچ چیز بهتر از جنایات و ددمنشی های تکفیری ها برای معرفی حقیقت اسلام نیست.

 

مردم ایران، عزیزترین و شریف ترین مردم جهان هستند/ با اتحاد خود انقلاب را حفظ کنید

 

در ادامه این همایش، حجت الاسلام موسی دوگو، کارشناس ارشد علوم قرآن وحدیث از گینه بیسائو که توسط رهبر معظم انقلاب معمم شده است، گفت: انقلاب اسلامی و دیدگاه های امام و رهبری در کشور ما از عظمت و قداست بزرگی برخوردار است و همین ها بود که سبب شناخت اسلام ناب محمدی توسط مردم گینه شد.

 

وی با بیان این که حرکت امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی، نه تنها نجات بخش مسلمانان که نجات بخش بشریت بود، افزود: امروز مردم ایران، عزیزترین وشریف ترین مردم جهان هستند و بنده تقاضا دارم با اتحاد و همدلی انقلاب خود را همچون گذشته از خطرات حفظ کنند.

 

وجود بیست و پنج میلیون شیعه در نیجریه مرهون انقلاب اسلامی ایران است

 

حسن والا از کشور نیجریه نیز در ادامه این نشست، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که کشور ما پشت سر گذاشته، وجود بیست وپنج میلیون شیعه در نیجریه مرهون انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی با اشاره به مشارکت مسیحیان، اهل سنت و غیر شیعه در بزرگداشت شعائر مسلمانان و شیعیان گفت: مردم ایران اهمیت انقلاب خود را نمی دانند زیرا بسیاری از آن ها شرایط خارج کشور خود را ندیده اند.

 

والا با بیان این که امروز ایران، امن ترین کشور دنیا است، خطاب به ملت ایران تأکید کرد: قدر انقلاب اسلامی تان را بدانید و گوش به فرمان ولایت فقیه باشید.

 

لازم به ذکر است در همایش بزرگ «مرزبانی فرهنگی» که با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران، اساتید حوزه علمیه و دانشگاه، مدیران،فعالان و فرهیختگان فرهنگی و بازاریان انقلابی همراه بود، حجج اسلام علیرضا پناهیان؛ استاد حوزه و دانشگاه، صدرالدین شریعتی؛ رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی، مرتضی آقاتهرانی؛ نماینده مردم تهران در مجلس، کاظم راشد یزدی؛ استاد حوزه و دانشگاه، نصرالله پژمانفر؛ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، آقایان جواد کریمی قدوسی؛ نماینده مردم مشهد در مجلس، نادر طالب زاده؛ کارگردان و روزنامه نگار، مرتضی نبوی؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سعید حدادیان؛ذاکر اهل بیت(ع) و لاله افتخاری؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداختند./930/پ202/ب4

ارسال نظرات