۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۱۱۶۲۵
از سوی حوزه علمیه خواهران مشهد اعلام شد؛

فراخوان پژوهشی «قلم های بیدار»

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) از برگزاری فراخوان پژوهشی «قلم های بیدار» خبر داد.
فراخوان پژوهشی «قلم های بیدار»

فاطمه دهقان، معاون فرهنگی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به ضرورت پرورش قلم های طلاب اشاره کرد و گفت: مدرسه اسلام شناسی این فراخوان را با هدف شناسایی قلم های مستعد طلاب، برگزار کرده است تا در راستای آن، دوره های آموزشی به منظور خلق مفاهیمی با زبان ساده و رسا برگزار شود. 

 

وی اظهار کرد: پژوهشگران محدودیتی در انتخاب موضوع ندارند و در انواع قالب یادداشت، مصاحبه، شعر، گزارش، مقاله، طنز و کاریکاتور و ... می توانند آثار خود را ارسال کنند.

 

دهقان نسبت فرهنگ و حوزه های علمیه، بحران جمعیت، رسالت طلبگی و فضای مجازی، آسیب شناسی حوزه های علمیه، حوزه و رهبری سیاسی جامعه و مسایل سیاسی روز را از جمله موضوعات پیشنهادی دانست.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) با اشاره به اینکه عموم علاقه مندان می توانند در این فراخوان شرکت کنند، افزود: این فراخوان، دعوتی است برای اجماع آنان که با قلم هایشان دغدغه های طلبگی را معنا می بخشند.

 

دهقان آخرین مهلت ارسال آثار را 20 تیر ماه عنوان و اظهار کرد: علاقه مندان، آثار خود را به آدرس اینترنتی، farhangi@islamshenasi.ir ارسال کنند.

 

معاون فرهنگی مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) با اشاره به اینکه به برگزیدگان جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد، اظهار کرد: یادداشت های برتر در قالب ویژه نامه ای به چاپ خواهد رسید، همچنین از قلم های برتر به همکاری در تحریریه نشریه کارگروه کرسی های آزاد اندیشی دعوت به عمل خواهد آمد.

 

وی در انتها یادآور شد: پژوهشگران  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 8548789-8525250 تماس حاصل نمایند./1309/ت302/ب4

ارسال نظرات