۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۱۱۶۲۹
از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه زنجان؛

برنامه های طرح «ضیافت الهی» ویژه ماه رمضان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه های طراحی شده از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه زنجان برای طرح ضیافت الهی در ایام ماه مبارک رمضان اعلام شد.
برنامه های طرح «ضیافت الهی» ویژه ماه رمضان اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، طرح ضیافت الهی از جمله طرح های سازمان اوقاف و امور خیریه زنجان است که همزمان با سراسر کشور در زنجان نیز برگزار خواهد شد از این رو از سوی سازمان اوقاف زنجان برنامه های آن که شامل طرح های فرهنگی، تربیتی، عقیدتی و قرآنی است اعلام شد.

 

بر اساس این گزارش، برگزاری جلسه تفسیر قرآن کریم در 20 امامزاده استان، ترتیل و جزء خوانی قرآن کریم در 6 بقعه متبرکه، برگزاری کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی و تجوید قرآن کریم، برگزاری کلاس های حفظ قرآن کریم در 145 محل و برپایی سفره اطعام از جمله برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان برای ماه مبارک رمضان در قالب طرح ضیافت الهی است.

 

برپایی خیمه معرفت و پاسخ به مسایل شرعی در 4 بقعه متبرکه، برگزاری مراسم شب های قدر در جوار امامزادگان زنجان، برگزاری برنامه های آموزشی احکام و عقاید، برگزاری مراسم مناجات با خدا و برگزاری طرح مودت در جوار امامزادگان از دیگر برنامه های اداره کل اوقاف زنجان است.

 

گفتنی است، محفل انس با قرآن کریم با عنوان 30 شب 30 محفل نیز از سوی اداره اوقاف زنجان در طول ماه مبارک رمضان در زنجان برگزار می‌شود./949/پ203/ب4

ارسال نظرات