۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۱۱۹۱۵
امام جمعه بابل:

صفوف نماز جمعه تیری بر قلب دشمنان انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل، حضور پر شور مردم در صفوف نماز جمعه را سبب عصبانیت و هراس دشمنان نظام دانست و گفت: پایگاه های نماز جمعه بهترین مکان برای خنثی سازی توطئه های شوم دشمنان نظام هستند و به همین دلیل تقویت این جایگاه بسیار اهمیت دارد.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در نشست صمیمانه اعضای جوان و نوجوان ستاد نماز جمعه بابل با تقدیر  از زحمات اعضای واحدهای فعال ستاد نمازجمعه  و با ابراز خوشحالی از فعالیت اعضای نوجوان و جوان در ستاد تصریح کرد: خوشحالم که امروز فرصتی به من دست داد تا از زحمات شما تقدیر کنم و تشکر صمیمانه خودم را ابراز کنم.

 

امام جمعه بابل با اشاره به سابقه فعالیت اعضای ستاد نماز جمعه از ابتدای شکل گیری تاکنون گفت: از سال 58  تاکنون ستاد یک روز هم توقف نداشت و یکی از رموز موفقیت ستاد نماز جمعه بابل نیروهای با کیفیت و متعهد ستاد نماز جمعه بابل است

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل افزود: نماز جمعه اگر چه دو خطبه و یک نماز است اما خودش یک فرهنگ دارد که منحصر به روز جمعه نیست.

 

حجت الاسلام روحانی نماز جمعه را یک رسانه مهم خواند و خاطرنشان کرد: نماز جمعه یک تجمع بزرگ است که مردم حضور پیدا می کنند و لازم است این مطالب بازخوانی بشود و بهترین روش برای بازخوانی نماز جمعه ثبت برنامه های ستاد است.

 

امام جمعه بابل، حضور پر شور مردم در صفوف نماز جمعه را سبب عصبانیت و هراس دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: پایگاه های نماز جمعه بهترین مکان برای خنثی سازی توطئه های شوم دشمنان نظام هستند و به همین دلیل تقویت این جایگاه بسیار اهمیت دارد.

 

وی با تأکید براین که هیچ گاه نباید سنگر نماز جمعه را خالی کنیم، بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش خود را برای تضعیف این جایگاه به کار گرفته اند؛ اما همواره با حضور گسترده مردم شکست خوردند.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این که ائمه جمعه به عنوان سربازان ولایت نقش مهمی در ارتباط عمیق با مردم دارند، گفت: امروز نماز جمعه به عنوان یکی از مهم ترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در وحدت امت اسلامی بر عهده دارد.

 

امام جمعه بابل، حضور گسترده مردم در نمازجمعه را باعث مأیوس شدن دشمنان دانست و گفت: نماز جمعه محلی برای خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون بوده است.

 

وی با تأکید براین که امروز همه ما باید قدردان نعمت نماز جمعه باشیم، ادامه داد: نماز عبادی و سیاسی جمعه هر هفته بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی می کند. 

 

امام جمعه بابل در ادامه سخنان خود گفت: به لطف پرودگار حضور مردم در نمازجمعه بابل حضوری خوب است و به شکرانه خدا با تجهیز امکانات ستاد سعی می کنیم که خدمات شایسته ای را  به مردم بدهیم.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با بیان این که پرجمعیت ترین نمازجمعه استان در بابل برگزار می شود، گفت: بزرگترین نمازجمعه استان در بابل قرار دارد و مردم متدین بابل استقبال پرشوری از این پایگاه سیاسی عبادی انجام می دهند.

 

وی با اشاره به طراحی سایت ستاد نماز جمعه بابل و راه اندازی  طرح کم نظیر پخش آنلاین خطبه های نماز جمعه بابل در شبکه جهانی اینترنت، خاطرنشان کرد:  ستاد نمازجمعه بابل علیرغم داشتن ارتباطات خوب با مردم باید این ارتباطات را گسترده تر کند و سعی در پیام رسانی خطبه های نماز جمعه داشته باشد.

 

این استاد حوزه علمیه بابل بر لزوم مجهز کردن ستاد نمازجمعه بابل بر امکانات بیشتر تاکید و تصریح کرد: باید ساخت های خودمان را بیشتر کنیم و با بهره گیری از تجهیزات بیشتری تا حد وسع خودمان پیام نمازجمعه  را به تعداد بیشتری از مردم برسانیم./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات