۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۲۱۳۵۳۹
از سوی دارالقرآن الکریم؛

62 هزار و هشتصد تیراژ قرآن در سه ماه نخست سال جاری چاپ شد

خبرگزاری رسا ـ معاون نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن الکریم گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۷۵ مورد مجوز چاپ به تیراژ ۶۲۸۰۰ جلد برای قرآن صادر شده که نسبت به سال‌های گذشته از یک رشد نسبی خوبی برخوردار است.
انس با قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، احمد حاجی شریف، معاون نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن الکریم گفت: در سه ماهه اول سال جاری تعداد قرآن هایی که جهت بررسی به این معاونت ارسال شده است 108 جلد قرآن کامل (30 جزء) و 50 جلد کمتر از سی جزء است که بعد از کارشناسی و بررسی در این معاونت به ناشرین اعلام کرده ایم.

 

وی اظهار داشت: در سه ماهه اول سال جاری 75 مورد مجوز چاپ به تیراژ 62800 جلد صادر شده که نسبت به سال های گذشته از یک رشد نسبی خوبی برخوردار است.


حاجی شریف بیان داشت: در سال گذشته بیش از 80 ناشر قرآن را چاپ کرده اند که 30 چاپخانه اقدام به این کار کرده است و در تهران 22 در قم 2 و اصفهان، مشهد و کشور آلمان هر کدام یک چاپخانه اقدام به چاپ قرآن کرده اند.

 

معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم درباره ترجمه قرآن ابراز کرد: 16 ترجمه فارسی قرآن به چاپ رسیده که از بین آنها بیشترین تیراژ مربوط می‌شود به ترجمه مرحوم مهدی الهی قمشه ای که در 26 نوبت به چاپ رسیده است و بعد از آن ترجمه قرآن حجت‌الاسلام حسین انصاریان است که در 13 نوبت چاپ شده است./993/د102/ب4

ارسال نظرات