۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۱۳۹۷۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

حمایت از مظلومان عالم سرلوحه سیاست خارجی نظام است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین از اصول اساسی انقلاب اسلامی و مورد نظر امام خمینی(ره) بوده است.
روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام سید جواد نوری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، امروز در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: امروز اهمیت روز قدس برای همه اقشار مردم با بصیرت جامعه اسلامی ایران به عنوان مسأله ای تبیین شده و مشخص مورد توجه قرار دارد.

 

وی ادامه داد: نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل بیانگر حمایت انقلاب شکوهمند اسلامی از مظلومان بوده و این امر  همواره سرلوحه سیاست های خارجی نظام است.

 

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: ظلم و جنایت بی رحمانه رژیم غاصب اسرائیل بر ضد مردم بی دفاع فلسطین احساسات انسان های آزاده و طرفدار صلح در جهان را تحریک کرده و امروز شاهد اعتراض های گسترده در کشورهای مختلف هستیم.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مردم استان ایلام مانند سالهای گذشته با شور و اشتیاق برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار خود از استکبار جهانی در این حماسه بزرگ حضور خواهند داشت.

 

وی اظهار داشت: تمام امکانات لازم برای راهپیمایی روز قدس در سطح استان آماده و از همه مردم برای این شرکت در این روز دعوت می کنیم.

 

حجت الاسلام نوری گفت: تلاش داریم با استفاده از بسیج امکانات و بهره گیری از حضور گسترده مردم برای برپایی با بشکوه این آیین گام برداریم چراکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین از اصول اساسی انقلاب اسلامی و مورد نظر امام خمینی(ره) است.

 

وی بیان داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 صبح روز جمعه هفته جاری همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان هم زمان با سراسر کشور در ایلام برگزار می شود، مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ایلام از چهار راه رسالت به سمت میدان شهید کشوری آغاز و پس از طی بلوار آزادی تا محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ادامه می یابد./967/پ202/ب4

ارسال نظرات