۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۱۳۹۷۸
در آستانه روز جهانی قدس؛

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان ایلام اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام شد.
قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس با صدور اطلاعیه ای از عموم مردم جهت حضور با شکوه در این مراسم دعوت به عمل آورد.

 

در این اطلاعیه آمده است: روز جهانی قدس امسال در حالی از راه می رسد که وجدان های آگاه و دیدگان هوشیار مردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی ها و قتل و غارت های دژخیمان صهیونیست در طول تاریخ حیات منحوس خود است.

 

این بیانیه می افزاید: کشتار بی رحمانه و بی شرمانه علیه آورگان بی دفاع و مردم بی پناه و مظلوم غزه و حتی علیه انسانیت که نشان از ترس و درماندگی و استیصال صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی و شجاعت مثال زدنی مردم بی دفاع و بی پناه غزه است.

 

این اطلاعیه می افزاید:  سوم مرداد ماه امسال مصادف با آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان المبارک مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی ایران اسلامی با بهره مندی کامل از ایام و لیالی قدر و با دعا و ابتهال و نیاز به درگاه بی نیاز کریم قادر متعال ، آزادی قدس شریف را از چنگال دژخیمان سفاک و غاصب رژیم مجعول صهیونیستی مسألت می کنند.

 

در این بیانیه آمده است: امروز به رغم همه تلاش های گسترده لابی های قدرتمند صهیونیستی به همراه حمایت های اربابان زورگوی آمریکایی ـ انگلیسی، مسأله فلسطین از حصار قومیتی و عربی درآمده و به عنوان مسأله ای دینی به عنوان نخستین و مهم ترین دغدغه جهان اسلام و بلکه آحاد حق طلب و آزادیخواه جامعه جهانی بدل شده و با شکست های پی در پی اسرائیل غاصب در سراشیبی سقوط و ورطه انحطاط قرار گرفته است.

 

در پایان این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از ملت سلحشور، انقلابی و روزه دار استان ایلام دعوت می کند تا همگام و همصدا با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی غریو رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر داده، در صفوفی متحد و یکپارچه در جمعه آخر رمضان المبارک، رسالت دینی و شرعی خود را در برائت از کفار و مشرکین و طاغوتیان در عرصه هنرنمایی ماه عبودیت و بندگی انجام دهند.

 

لازم به ذکر است از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام مسیر های راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان به شرح زیر است:

 

در شهر ایلام راهپیمایی از چهار راه رسالت شروع و تا خیابان آیت‌الله حیدری و میدان شهید کشوری و بلوار آزادی و میدان مادر و مصلی امام خمینی (ره) منتهی می‌شود.

 

راهپیمایی در ایوان در مقابل فرمانداری شروع و تا میدان امام (ره) ادامه دارد. در دره‌شهر در مقابل هنرستان خواجه نصیر شروع و به خیابان جمهوری اسلامی ـ چهار راه شهید نوروزی ـ خیابان شهید بهشتی به مسجد جامع ختم می‌شود.

 

همچینین راهپیمایی در دهلران از میدان انقلاب شروع و به خیابان امام (ره) و میدان بسیج ختم می‌شود.

 

راهپیمایی در سرابله در سه راهی دریاچه ـ خیابان ولیعصر (عج) و میدان معلم خاتمه می‌یابد.

 

راهپیمایی آبدانان نیز از میدان ولیعصر (عج) ـ خیابان شهید مطهری شمالی ـ خیابان امام (ره) و تا میدان امام (ره) ادامه دارد.

 

همچنین راهپیمایی در مهران از مسجد جامع شروع و به طرف میدان امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

 

راهپیمایی ملکشاهی نیز از میدان شهید بهشتی شروع و به خیابان شهید کلانتری و میدان شهدا ختم می‌شود.

 

 در سیروان نیز مراسم راهپیمایی از بلوار شهدای گمنام شروع تا میدان امام (ره) و به مسجد جامع ختم می‌شود.

 

راهپیمایی در بدره نیز از خیابان شهید مطهری شروع و به بلوار امام خمینی (ره) ـ میدان شهدا ـ مسجد جامع ختم می‌شود./967/پ202/ب4

ارسال نظرات