۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۲۱۴۸۳۰
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

وجدان های بیدار دنیا با مردم مظلوم فلسطین و غزه است/ کشتار کودکان نشانه درماندگی صهیونیست ها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، تنها راه مقابله با این رژیم کودک کش را وحدت مسلمانان دانست و گفت: امروز این رژیم بیش از هر زمان دیگری درمانده شده است.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع) حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در خطبه های نماز عید سعید فطر که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس امسال تشکر کرد.

 

وی با محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، ابراز داشت: امروز به دلیل مقاومت مردم فلسطین و غزه، رژیم اسرائیل از هر زمانی درمانده تر و بیچاره تر شده است به همین دلیل دست به کشتار مردم، زنان و کودکان بیگناه می زند.

 

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: مستکبران جهانی با ایجاد اسرائیل غاصب در سرزمین فلسطین به دنبال اهداف مختلفی بودند که هنوز نتوانسته اند به آن دست یابند و امت اسلام با هوشیاری نباید چنین اجازه ای را به آنها بدهد.

 

وی قتل عام مردم مظلوم فلسطین را یکی از نقشه های پلید و شوم صهیونیست ها برای برهم زدن ترکیب جمعیتی این منطقه اشغال شده دانست و تاکید کرد: امروز هرچند کشورهای غربی در قبال جنایات و کشتاری که صهیونیست ها به راه انداخته اند سکوت می کنند، اما وجدان های بیدار مردم دنیا همراه با مردم مظلوم فلسطین و غزه هستند.



حجت الاسلام والمسلمین سعیدی شکل گیری جریان های تکفیری از جمله داعش در منطقه را توطئه صهیونیست ها و استکبار جهانی برای مقابله با مسلمانان و کاهش جمعیت آنان ذکر کرد.

 

امام جمعه قم مقابله با رژیم صهیونیستی را تنها در سایه وحدت امت اسلام میسر دانست و گفت: هیچ موضوعی نباید جهان اسلام را از مساله مهم فلسطین غافل کند.

 

وی همچنین در ادامه خطبه های نماز عید فطر، ضمن تبریک این عید بزرگ اسلامی به تمام مسلمانان جهان، گفت: امیدواریم خدای متعال عبادات و نماز و روزه همه مردم را در ماه مبارک رمضان قبول بفرماید.

 

تولیت آستانه مقدسه کریمه اهل بیت ابراز امیدواری کرد تحولی که بر اثر یک ماه روزه داری و انجام اعمال و عبادات در ماه مبارک رمضان در افراد ایجاد شده است، در ماه های دیگر سال نیز ادامه داشته باشد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات