۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۱۵۶۴۰
امام جمعه مراغه:

نسل‌کشی تاریخی رژیم صهیونیستی هیچگاه فراموش نخواهد شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که شکست ارتش چهارم دنیا در برابر گروه کوچک شبه نظامی مقاومت درس‌های بزرگی برای مستکبران جهان دارد، گفت: جنایات و نسل‌کشی تاریخی رژیم صهیونیستی هیچگاه از تاریخ حذف نخواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز درخطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به آتش‌بس برقرار شده میان رژیم صهیونیستی و مقاومت اسلامی اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت مردم غزه حامیان رژیم غاصب صهیونیستی را به تعجب واداشته است.


وی با بیان این‌که غزه با وحدت و یکپارچگی خود قدرت مقاومت مردم مسلمان را به جهانیان ثابت کرد، گفت: رژیم اشغالگر قدس با موشک های مقاومت اسلامی زمین گیر شد و همچون جنگ های گذشته شکست خفت‌بار دیگری را تجربه کرد که هیمنه استکبار را به باد داد.


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که درخواست سران رژیم صهیونیستی برای برقراری این آتش‌بس نشان از پیروزی قطعی مقاومت دارد، تصریح کرد: جمعیت 5/1میلیون نفری غزه با کمترین امکانات معیشتی و دفاعی نشان داد که با مقاومت و وحدت در برابر تمام قدرت های حاکم جهان موفق است.


وی با اشاره به این‌که شکست مفتضحانه ارتش چهارم دنیا در برابر گروه کوچک شبه نظامی مقاومت در غزه درس‌های بزرگی برای مستکبران جهان دارد، افزود: دشمنان بدانند که اگر تجاوزی به خاک ایران اسلامی صورت گیرد، لحظه‌ای بعد تلاویو با خاک یکسان خواهد شد.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که جنایات و نسل‌کشی تاریخی رژیم صهیونیستی هیچگاه از تاریخ حذف نخواهد شد، اظهار داشت: در این جنگ بیشترین شهدا مربوط به غیر نظامیان به ویژه کودکان بود و این مسأله چهره اصلی رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد.


امام جمعه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: شغل خبرنگاری مقدس و در عین حال سخت و دشوار است، مسؤولان وظیفه دارند در قبال عملکرد خود پاسخگو باشند، چراکه خبرنگاران رسالت آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی را بر عهده دارند.


وی با بیان این‌که خبرنگار دارای جایگاهی ویژه و ممتازی در جامعه است، تصریح کرد:  حضور خبرنگاران در عرصه های مختلف جامعه مهم ترین رکنی است که می توان با آن اسلام ناب محمدی را در جامعه طنین انداز کرد، اگر امروز شاهد اخبار لحظه به لحظه از وقایع عراق، سوریه و غزه هستیم، همه در سایه تلاش خبرنگاران است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که ثبت وقایع و انعکاس وحشی‌گری رژیم صهیونیستی در غزه و اثبات دروغگویی مدعیان حقوق بشر همه مرهون تلاش خبرنگاران است، گفت: دولتمردان باید در جهت ارتقای سطح معیشتی و رفع دغدغه های این قشر سخت‌کوش، اقدامات عملی داشته باشند./935/پ202/ب

ارسال نظرات