۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۱۵۷۲۲

کمک 400 میلیون ریالی مردم خراسان جنوبی به مردم مظلوم غزه

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل هلال احمر خراسان جنوبی با بیان این که سیل کمک های مردمی، مردم نوع دوست خراسان جنوبی همچنان به آوارگان و مردم جنگ زده غزه ادامه دارد، گفت: تاکنون مردم نوع دوست خراسان جنوبی بیش از 400 میلیون ریال به مردم غزه کمک کرده اند.
محمد رحيم شهرياري مدير عامل هلال احمر خراسان جنوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، محمد رحیم شهریاری، مدیر عامل هلال احمر خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که در حال حاضر جنگ غزه و اسرائیل به اوج خود رسیده و سکوت مجامع بین المللی وضعیت زخمیان غزه را که بیشتر آنها زنان و کودکان خردسال هستند را وخیم کرده است، افزود: در حال حاضر کمک های مالی، دارویی، خوراک و پوشاک از نیازهای اساسی مردم جنگ زده غزه است و بی توجهی در این زمنیه جان هزاران نفر را خواهد گرفت.

 

وی با بیان این که مردم خراسان جنوبی همواره در شرایط حساس حامی ملت های مظلوم جهان بوده اند و با وجود محرومیت و تورم برای کمک به مردم در صحنه حضور فعالی داشته اند، ادامه داد: تاکنون بیش از 400 میلیون ریال توسط پایگاه های سیار هلال احمر در مراسم های مختلف برای مردم غزه جمع شده و همچنان پایگاه های هلال احمر مشغول جمع آوری کمک های مردمی برای مردم غزه بود و خیران و انسان های نوع دوست علاوه بر مراجعه به پایگاه های هلال احمر از طریق شماره حساب می توانند کمک های خود را برای مردم غزه واریز کنند.

 

مدیر عامل هلال احمر خراسان جنوبی با بیان این که مرحله اول کمک های انسان دوستانه مردم خراسان جنوبی به همراه کمک های سایر مردم ایران به غزه ارسال شده است، ادامه داد: کمک رسانی به مردم غزه نیازمند بازگشایی گذرگاه ها توسط دولت های عربی است.

 

شهریاری با اشاره به این که امدادگران بین المللی در غزه وضعیت مردم این کشور را بسیار وخیم اعلام کرده و بیشتر کشته های غزه را کودکان و زنان عنوان می کنند، تاکید کرد: محکومیت غزه توسط ابرقدرت ها نشان می دهد ادعای آنها در خصوص حمایت از حقوق بشر پوچ بوده و آنها از هر وسیله ای برای رسیدن به خواسته های خود بهره می گیرند.

 

وی افزود: در صورت نیاز امدادگران خراسان جنوبی آماده امداد رسانی به مردم غزه هستند و هلال احمر استان به اندازه کافی پتو و مواد غذایی برای ارسال به غزه در اختیار دارد.

 

مدیر عامل هلال احمر خراسان جنوبی با بیان این که کمک های انسان دوستانه به مردم غزه موجب افزایش اراده و ایمان آنها برای مقاومت می شود، گفت: بدون امداد رسانی امکان شیوع بیمارهای مختلف در غزه وجود دارد بر همین اساس نهادهای بین المللی و سازمان صلیب سرخ باید در کمک رسانی به مردم غزه تعجیل کرده و گوش به فرمان آمریکا و هم پیمانانش نباشند.

 

شهریاری با اشاره به این که امدادگران خراسان جنوبی هم مانند سایر اعضای جامعه جنایات اسرائیل را محکوم کرده و همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه اعلام می کنند، ادامه داد: هر شخصی که از انسانیت بویی برده باشد و رنج مردم غزه را درک کند در کمک رسانی به آنها پیشگام خواهد بود.

 

وی همچنین از کمک های نوع دوستانه مردم خراسان جنوبی قدر دانی کرد. /968/پ203/ب  

ارسال نظرات