۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۶
کد خبر: ۲۱۵۷۹۶
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی سمنان:

دانش و تعهد سرمایه اصلی یک خبرنگار است

خبرگزاری رسا ـ مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، گفت: حفظ حرمت و ارتقای جایگاه اصحاب رسانه به‌ویژه خبرنگاران به معنای تقویت و اعتلای فرهنگ و دانایی در جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمين علي شکري

حجت‌الاسلام علی شکری مدیر کل تبلبلیغات اسلامی استان سمنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تبریک ایام منتسب به اصحاب قلم و اندیشه و آگاهی، اظهار داشت: هر فرد آگاه و هوشمندی در هر مسؤولیت و جایگاه اجتماعی در دنیای امروز به‌خوبی با نقش مهم و کلیدی اطلاع رسانی و خبر در توسعه همه‌جانبه حوزه‌های مختلف فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی جامعه آشنا است.

 

وی با اشاره به این که رسانه‌ها با فعالیت ویژه و مثمر ثمر خود به عنوان رکن قدرت، تحلیل و تصمیم سازی در جوامع، هستند، ابراز کرد: رسانه‌ها باید ظرفیت‌های حرفه‌ای خود را در این بخش به درستی و در راستای اهداف خرد و کلان به کار بگیرند.

 

رییس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان سمنان با تأکید بر اینکه اطلاع رسانی و رسانه از حوزه های مهم در راهبری افکار عمومی و توسعه دانایی در جامعه است، تصریح کرد: حضور مسؤولانه و هدفمند رسانه ها در کنار بخش اجرایی توسعه پایدار را رقم می زند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین گفت: در دنیایی که حجم تولید اخبار و اطلاعات گوناگون روز به روز در حال افزایش است و جریان اخبار نقشی بس مهم در توسعه همه جانبه در عرصه های فرهنگی و اجتماعی دارد، خبرنگاران طلایه داران پیوند شهروندان و دولتمردان در مسیر تعالی و پیشرفت هستند.

 

حجت الاسلام شکری با اشاره به این مطلب که روز خبرنگار تنها بزرگداشت یک مناسبت بی جان در تقویم و ره یافت تاریخی یک صنف نیست، بلکه روز تقدیر از منزلت انسان‌های بی ادعاست، خاطر نشان کرد: در عصری که عصر ارتباطات و سرعت تبادل اطلاعات است سرمایه اصلی یک خبرنگار، دانش و تعهد او در خدمت به مردم است./977/ت302/ب4

ارسال نظرات