۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۲۱۵۸۰۸
با شعار انعکاس حقیقت در مسلخ غزه؛

روحانی کوهنورد پرچم فلسطین را بر بام ایران به اهتزاز درآورد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شریفیان مهر، خبرنگار افتخاری خبرگزاری رسا به مناسبت روز خبرنگار و با هدف پاسداشت شهدای خبرنگار فلسطین با شعار «انعکاس حقیقت در مسلخ غزه» به قله 5671 متری دماوند صعود کرد.
روحانی کوهنورد پرچم فلسطین را بر بام ایران به اهتزاز درآورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی شریفیان مهر، روحانی و مبلغ ورزشکار، به مناسبت روز خبرنگار و در پاسداشت مقام شامخ شهدای خبرنگار فلسطین با حمایت خبرگزاری حوزی رسا به بام ایران قله 5671 متری دماوند صعود کرد.

 

 

این روحانی که برای بیست و دومین بار قله دماوند را فتح کرده، این بار به احترام شهدای خبرنگار فلسطین و در محکومیت و ددمنشی ر‍ژیم غاصب صهیونیستی موفق به فتح بام ایران و به اهتزاز در آوردن پرچم فلسطین شده است.

 

 

حجت الاسلام شریفیان مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار رسا با بیان این که در این دوره از صعود، شاهد حضور پرشور کوهنوردان ایرانی و همچنین کوهنوردانی از دیگر نقاط جهان بوده ام، ابراز داشت: خوشبختانه این بار صعود طلاب ورزشکار به قله دماوند آن هم با شعار «انعکاس حقیقت در مسلخ غزه» و گرامی داشت یاد شهدای مظلوم غزه حال و هوای خاص و ارزشمندی را در بین دیگر کوهنوران ایجاد کرده است.

 

وی همچنین برگزاری سه نماز جماعت در بارگاه سوم قله دماوند را از دیگر جلوه‌های معنوی این صعود برشمرد. 

 

 

 

مسؤول کمیته فرهنگی فدراسیون کوهنوردی کشور در ادامه تصریح کرد: مسأله تبلیغ دینی و فعالیت های فرهنگی در سال های اخیر، فضاهای مختلف ورزشی به ویژه کوهنوردی را  در عرصه داخلی و بین الملل جایگاه خود را پیدا کرده و امیدواریم این حرکت ها در آینده نزدیک با حمایت مسؤولان فرهنگی، ورزشی کشور تداوم و گسترش یابد.

 

حجت الاسلام شریفیان مهر همچنین از حمایت و پشتیبانی حجت الاسلام محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا که مقدمات این صعود ارزشمند را فراهم کردند قدردانی و خاطرنشان کرد: ارزش این گونه حرکت ها به بازتاب آن است که خوشبختانه این خبرگزاری دینی و حوزوی تا کنون توانسته پوشش مناسبی از فعالیت های ورزشی طلاب و روحانیان در رشته های مختلف ورزش داشته باشد. /918/پ203/س

 

 

 

 

ارسال نظرات