۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۱۶۰۶۹
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

توجه به هویت اسلامی و انقلابی مهم‌ترین مؤلفه کار فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: حفظ هویت دینی، اسلامی و انقلابی ما در عرصه فرهنگ اصلی‌ترین مؤلفه است که سازمان تبلیغات اسلامی در این جهت در حال حرکت است.
حجت‌الاسلام سيد مهدي خاموشي، رييس سازمان تبليغات اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان که سه‌شنبه صبح در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت فرهنگ و ضرورت ایفای نقش در جبهه فرهنگی انقلاب تذکرات بسیاری داده‌اند، گفت: حفظ هویت دینی، اسلامی و انقلابی ما در عرصه فرهنگ اصلی‌ترین مؤلفه است که سازمان تبلیغات اسلامی در این جهت در حال حرکت است.
 
وی ابراز کرد: حجت‌الاسلام فقیهی، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی باید با حرکتی عالمانه راه گذشته را ادامه دهند، با پرهیز از موازی‌کاری و دقت در هم‌افزایی مسیر سازمان را به درستی طی کنند و مسؤولان بالاتر و خود بنده نیز همه زیرساخت‌ها را فراهم می‌کنیم.
 
حجت‌الاسلام خاموشی خاطرنشان کرد: از نظر بودجه محدودیت‌هایی وجود دارد، اما از نظر کمک‌های مردمی بسیار پیش‌رفته‌ایم و مردم در این زمینه بسیار پیش قدم شده‌اند، سازمان در عرصه‌های فرهنگی سنتی و مدرن اقدامات در خور شأن انجام داده است.
 
وی افزود: انقلاب اسلامی معلول تفکر اسلام ناب و فکر منسجم، منطقی و عالمانه امام راحل بود که ایشان نیز پرورش‌یافته در مکتب اهل‌بیت(ع) بودند، ایشان تأسیس حکومت اسلامی را مهم‌ترین معروف می‌دانسته‌اند.
 
رییس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: امام(ره) به مقابله با طاغوت برخاست، امام(ره) در بدو حضورش در ایران ویژگی‌های اسلام ناب را مطرح می‌کند و از هیچ کس جز خداوند هراس و ترسی ندارد.
 
وی با بیان این‌که اصلی‌ترین کار امام(ره) ترویج فرهنگ اسلام ناب بود،‌ اظهار کرد: جبهه‌ای مقابل این تفکر شکل گرفته است، تمام حرکت‌های فیزیکی دشمن بحث فرهنگی است و اگر به فرهنگ توجه جدی نشان ندهیم، خود تاریخ این مسأله را به ما نشان می‌دهد.
 
حجت‌الاسلام خاموشی ابراز کرد: اشغال‌گری صهیونیست‌ها در فلسطین نیز یک بحث فرهنگی است و اگر نگوییم بحث فرهنگی از اولویت اول برخوردار است، راه را اشتباه پیموده‌ایم، اولویت اول بسط فرهنگ اسلام ناب است.
 
وی ادامه داد: امروز در برهه‌ای از زمان قرار گرفته‌ایم که این مرزبندی فرهنگی به جریان خط‌کشی‌شده جهانی تبدیل شده است، اگر یک روز این مرز فرهنگی را ما بشکنیم، با ارتباط با غرب هیچ مشکلی نداریم و آنان نیز همین را می‌خواهند.
 
رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت فرهنگ و ضرورت ایفای نقش در جبهه فرهنگی انقلاب تذکرات بسیاری داده‌اند، اظهار کرد: حفظ هویت دینی، اسلامی و انقلابی ما در عرصه فرهنگ اصلی‌ترین مؤلفه است که سازمان تبلیغات اسلامی در این جهت در حال حرکت است./914/پ202/ب4
ارسال نظرات