۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۲۱۶۱۶۲
مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم:

دغدغه رسانه‌ها انتشار مهر و محبت مهدوی باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم با بیان این‌که هیچ خبری در عالم مهم‌تر از خبر ظهور صاحب الزمان(عج) نیست، گفت: باید تلاش کنیم مهر و محبت مهدوی در جامعه منتشر شده و بستر برای ظهور ایشان آماده شود
بهرام محمدي نيا، مديرکل صدا و سيماي استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بهرام محمدی نیا، مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم در مراسم تجلیل از فعالان حوزه اطلاع رسانی و رسانه مسجد مقدس جمکران که شامگاه بیست و یک مردادماه در این مکان مقدس برگزار شد، گفت: در تلاش برای انجام حداقل وظیفه خود درباره این مکان مقدس هستیم.

 

وی ادامه داد: نگاه ما به مسجد مقدس جمکران باید به عنوان یک منبع خبر برای تولید برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی باشد.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم با بیان این‌که تمام کارهای انجام  شده در مسجد مقدس جمکران به برکت امام زمان(عج) بوده است، اظهار داشت: ما برای انجام حداقل وظیفه خود چندین دوربین را در این مکان مقدس نصب کرده‌ایم تا برنامه‌های مختلف آن همانند نماز جماعت، قرائت دعا و سخنرانی‌ها را پوشش دهیم.

 

وی افزود: نباید تنها به برنامه ریزی روز‌های سه شنبه برای مسجد مقدس جمکران اکتفا کنیم؛ چرا که این‌ مکان مقدس منبع جوشان، ساری و جاری است که می‌توان از ظرفیت‌های فراوان آن برای تولید برنامه‌های مختلف بهره برد.

 

محمدی‌نیا با اشاره به این‌که هر هفته بخشی از مراسم دعا و سخنرانی مسجد مقدس جمکران به صورت مستقیم از صدا و سیمای قم پخش می‌شود، اظهار داشت: ما در این مسجد شش دوربین نصب کرده‌ایم که یکی از این دوربین‌ها در ارتفاع شصت متری قرار داشته و برنامه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

 

وی تصریح کرد: به نظر بنده باید روزنامه‌های استان در روزهای سه شنبه و پنج شنبه ستون ویژه‌ای برای بیان مطالب مسجد مقدس جمکران داشته باشند؛ این مکان مقدس پر از سوژه‌های مختلف برای انعکاس است، برای نمونه قهرمان ملی در کنار درب مسجد نشسته و کفش‌های دیگران را واکس می‌زند و یا پزشکی برای نظافت و خدمتگذاری در این‌جا افتخار می‌کنند.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم ظرفیت مسجد مقدس جمکران برای تولید برنامه‌های مختلف دینی و فرهنگی را عظیم دانست و بیان داشت: باید دلبستگی و محبت به خدا در مجموعه کارهای ما موج بزند.

 

وی تأکید کرد: کدام خبری در عالم مهم‌تر از خبر ظهور صاحب الزمان(عج) است؛ روزی که می‌تواند در کنار ارزش بعثت قرار بگیرد؛ چون همه انبیای الهی حسرت آن را داشتند، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در کتابی بیان می‌کند که امام صادق(ع) به سبب فراق امام زمان(عج) گریه می‌کردند.

 

محمدی‌نیا گفت: چه خبری مهم‌تر از آماده کردن دل‌ها برای ظهور امام زمان(عج) است؛ امام راحل می‌فرمایند «ولی عصر(عج) صاحب این کشور هستند، مدیران و مسؤولان اگر غیر از بستر سازی برای ظهور ایشان حرکت کنند به بیراهه رفته‌اند».

 

وی ادامه داد: بعثت تمام انبیا مقدمی برای ظهور امام زمان(عج) بود؛ ما باید نسبت به مسجد مقدس جمکران توجه ویژه‌ای داشته و برنامه‌های آن را در تلویزیون، رادیو، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها منعکس کنیم.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم در پایان سخنان اظهار داشت: اگر فردی دلش با امام زمان(عج) گره بخورد توحید و نبوت برای او حل می‌شود؛ باید تلاش کنیم مهر و محبت مهدوی در جامعه منتشر شده و بستر برای ظهور ایشان آماده شود./993/پ202/س

ارسال نظرات