۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۱۶۳۶۲
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

خدمت صادقانه به مردم وظیفه مسؤولان در نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: مسؤولان و دست اندرکاران نظام اسلامی نباید در برخورد با مردم متکبرانه رفتار کرده بلکه برای آنان بال و پر گشوده و احساس صمیمیت و برادری کنند.
آيت الله عالمي، نماينده مردم خراسان رضوي در مجلس خبرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین حسن عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی امروز در دیدار مدیران جهاد کشاروزی مازندران، گفت: بهره گیری از فرصت بندگی و خدمت به بندگان خدا در زمان مسؤولیت امری ارزنده و والا بوده که همواره باید رعایت شود.


وی، افزود: از آن جایی که مسؤولان و دست اندرکاران و کارکنان جهاد کشاورزی در ارتباط با مردم و کشاورزان و بهره برداران هستند باید از فرصت بندگی و خدمت به مردم به نحو احسن بهره گیری کنند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستورات حضرت علی(ع) به دست اندرکاران دستگاه حکومت اسلامی در برخورد با مردم، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا سیره نورانی این امام بزرگوار را سر لوحه امور خود قرار داده و با این دستورات و رهنمود ها و آموزه های دینی در انجام امور و کارها و برخورد مناسب با مردم تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین عالمی، ادامه داد: مسؤولان و دست اندرکاران نظام اسلامی نباید در برخورد با مردم متکبرانه رفتار کرده بلکه برای آنان بال و پر گشوده و احساس صمیمیت و برادری کنند.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گشاده رو بودن با مردم، مواسات و حسن برخورد با مردم و همه را یکسان دیدن را از جمله اموری دانست که باید همواره رعایت شود، گفت: عملکرد مسؤولان در حکومت دینی در برخورد با مردم مورد بازخواست خداوند قرار می گیرد.

 

وی، افزود: بزرگترین اجر و پاداش از آن کسانی است که در مقام مسؤولیت با مردم درست رفتار کرده و همه اهتمام خود را در راستای رفع مشکلات و مسائل مردمی قرار دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عالمی با اشاره به سخنی از پیامبر گرامی اسلام، بیان داشت: مدارا کردن با مردم مانند رسالت پیامبری بسیار سنگین است که باید در تلاش باشیم در راستای خدمت به مردم کوشا باشیم.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: دست اندرکاران و مسؤولان بخش کشاورزی بایستی طوری عمل کنند که از راه مدیریت آنان بر تولیدات کشاورزی، سفره های مردم بیشترین نعمت را داشته و سالم ترین غذاها سر سفره شان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، ادامه داد: با کار و تلاش جهادی و توسعه بخش کشاورزی، باید مردم از آثار و برکات ارزنده و گرانقدر آن بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام سید مجتبی موسوی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران، نیز در این دیدار  با اشاره به این که امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است، گفت: جهاد کشاورزی مازندران از دستگاه های اجرایی نمونه ای است که مدیریت و فرهنگ جهادی در آن با تلاش و همت دست اندرکاران و کارکنان جهادگر تجلی یافته است که در طی سه تا چهار سال گذشته علی رغم این که بیش از یک هزار از نفر از همکاران این سازمان به افتخار بازنشستگی نائل شدند اما با فرهنگ و مدیریت جهادی این خلا و هم پوشانی صورت گرفت./950/پ202/ب1

ارسال نظرات