۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۱۶۴۵۰
نماینده خبرگان رهبری:

گنبد آهنین توان مقابله با موشک های مقاومت را نداشت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: گنبد آهنین رژیم صهیونیستی که با صرف میلیاردها دلار آمریکایی و با تبلیغات وسیع راه اندازی شده بود، توان مقابله با موشک های مقاومت را نداشت.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با باین این‌که رژیم صهیونیستی هیچگاه توان مقابله با مقاومت اسلامی را نداشته است، اظهار داشت: جنگ اخیر غزه نشان از اوج ضعف این رژیم غاصب بود.

 


وی با بیان این‌که اصرار رژیم صهیونیستی بر تداوم آتش بس پیام مهمی برای پیروزی مقاومت اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با جنگ اخیر علیه مقاومت در غزه پیش بینی کرده بودند، پیروزی از آن ملت مقاوم فلسطین است.

 


امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که رهبری نظام پیروزی مردم غزه را نشأت گرفته از مقاومت بر روی اصول، عقیده، اتکا به خدا و ایمان الهی می دانند، تصریح کرد: اگر ملت های مظلوم و آزاده دیگر نقاط جهان خواهان پیروزی بر استکبار و استبداد هستند، راهی جز مقاومت، عدم اتکا به شرق و غرب و حرکت در مسیر الهی ندارند.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که مقاومت اسلامی هیچ وقت در برابر استکبار و رژیم صهیونیستی شکست نمی خورد، به سالروز پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه اشاره کرد و اظهار داشت: حزب الله لبنان با مقاومت در این جنگ و مردم غزه نیز در جنگ اخیر به مردم جهان نشان دادند که مقاومت اسلامی هیچ وقت شکست نمی خورد.

 


نماینده خبرگان رهبری پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه را آغاز پیروزی های پی در پی مقاومت اسلامی در منطقه و شکست رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: گنبد آهنین رژیم صهیونیستی که با صرف میلیاردها دلار آمریکایی و با تبلیغات وسیع راه اندازی شده بود، توان مقابله با موشک های مقاومت را نداشت.

 


وی در پایان با تأکید بر این‌که امت اسلامی نباید فریب هیبت پوشالی دشمنان اسلام را بخورند، افزود: حزب الله لبنان آموخت که می توان با اطمینان به امداد الهی با رژیم صهیونیستی مقابله و چهارمین ارتش بزرگ جهان را زمین‌گیر کرد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات