۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۲۱۶۴۹۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

دست یابی به موفقیت در جامعه اسلامی در گرو انس با قرآن است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که محور اصلی تبلیغات باید قرآن باشد، گفت: همه موفقیت ها در جامعه اسلامی در گرو انس و الفت بیشتر با قرآن است.
حجت الاسلام اروجي ، مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، صبح امروز، در دیدار با بازرسان سازمان دارالقرآن الکریم گفت: به فرمود پیامبر اکرم(ص) هیچ ثروتی برتر از قرآن نیست، هرکس بدون قرآن احساس بی نیازی کند و کسی که با وجود قرآن ادعای فقیری کند، دروغ گفته است.
 
وی با بیان این که دست یابی به موفقیت ها در جامعه اسلامی در گرو انس با قرآن است و با تأکید بر این که محور اصلی تبلیغات ما باید قرآن باشد، تصریح کرد: اگر قرآن کریم را داشته باشیم همه چیز خواهیم داشت.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دور شدن از ساحت قرآن کریم سبب به‎وجود آمدن آسیب ها، مشکلات و ناهنجاری های بسیاری در جامعه می‌شود.
 
وی با اشاره به کم رونق شدن فعالیت های قرآنی در برخی از دوره ها و احیای هیأت های مذهبی و رشد برخی آسیب ها در این جلسات گفت: باید مؤسسات قرآنی و هیأت های مذهبی با هم افزایی حال و هوای قرآنی در این هیأت ها ایجاد کنند.
 
حجت الاسلام اروجی با بیان این که رویکرد دلسوزانه، هنرمندانه و کارآمد سازمان دارالقرآن الکریم قابل ستایش است، خاطرنشان کرد: هیچ برنامه ای در این سازمان تصویب نمی شود مگر این که مطالعه شده باشد.
 
گفتنی است، در این دیدار، جواد تجلیان، بازرس سازمان دارالقرآن الکریم کشور با اشاره به تحرک به‎وجود آمده در برنامه های قرآنی اظهار داشت: اجرای برنامه های آموزشی در مؤسسات قرآنی مشهود است.
 
وی با بیان این که مؤسسات قرآنی بازوان اجرایی دارالقرآن هستند، برگزاری کارگاه توجیهی آموزشی ویژه مدیران مؤسسات قرآنی را خواستار شد.
 
تجلیان با اشاره به وجود استعدادها و پتانسیل های قرآنی در این استان، همگرایی ایجاد شده در نیروهای قرآنی را عامل پیشبرد برنامه های قرآنی دانست./9457/پ203/ب2
ارسال نظرات