۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۱۶۹۴۲

آیت الله کریمی‌جهرمی به تبریز سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله کریمی جهرمی، از فضلا و مدرسین حوزه علمیه قم همزمان با ایام سوگواری شهادت امام صادق(ع) در سفری تبلیغی به تبریز سفر خواهد کرد.
آيت‌الله کريمي جهرمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، بنیاد نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز در کنار برگزاری نشست‌های ماهانه با موضوع مهدویت، در مناسبت های مذهبی نیز یکی از مراکز فعال در تبریز به شمار می رود، امسال نیز در ایام سوگواری ششمین امام شیعیان ویژه برنامه های مختلفی از سوی این بنیاد تدارک دیده شده است.


آیت الله حاج شیخ علی کریمی جهرمی که از علمای اخلاق و فقهای برجسته حوزه علمیه قم محسوب می شود، دارای تألیفات متعدد در مباحث فقهی و قرآنی است که آخر هفته جاری با حضور در نخستین پایتخت جهان تشیع در رثای رییس مکتب جعفری در جمع مردم تبریز سخنرانی خواهد کرد.


بنابر این گزارش، مراسم سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) به همت بنیاد نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز طی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه (30 و31 مرداد و یکم شهریور) بعد از نماز مغرب عشاء با سخنرانی آیت الله علی کریمی جهرمی در مسجد آیت الله انگجی برگزار خواهد شد. شرکت عموم علاقه‌مندان در این مراسم سوگواری آزاد است.


حوزه های علمیه خواهران و برادران سراسر استان آذربایجان‌شرقی نیز در آستانه آغاز سال تحصیلی ویژه برنامه های مختلفی در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت تدارک دیده‌اند که اصلی‌ترین مراسم در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار خواهد شد.


همچنین مراسم سوگواری سالروز شهادت امام صادق(ع) با حضور هیأت‌های مذهبی تبریز، روز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام مجتبی نظری استاد حوزه علمیه تبریز و نداحی آقایان رضا اکبری و احمد فلاح در مسجد امام جعفر صادق(ع) تبریز برگزار می شود.


گفتنی است، در این مراسم که از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه 31 مردادماه در خیابان شهید مفتح، کوی شربت زاده، زمین های چاروقچی، مسجد امام جعفر صادق(ع) تبریز برگزار می شود، مهدی فولادی قاری بین المللی به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید می پردازد./935/د101/ب

ارسال نظرات