۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۲۱۷۳۴۰
آیت‌الله موحد:

معلمان ارتباط بیشتری با حوزه و روحانیان داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه روحانیت شیراز گفت: برای ارتباط مستمر با روحانیت بهتر است تعدادی از معلمان و مربیان برجسته آموزش و پرورش که خود متمایل باشند، انتخاب شوند و در نزد اساتید اخلاق حوزه مباحثی را آموزش ببینند.
آيت‌الله علي موحد

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله علی موحد، عضو جامعه روحانیت شیراز بعد از ظهر امروز در نشست اعضای جامعه روحانیت شیراز با مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در زمان طاغوت بسیاری از مدیران و معلمان در آموزش و پرورش بدون توجه به حکومت، مبانی دینی را در مدارس اجرا می‌کردند.

 

وی گفت: یکی از دلایل سالم ماندن فضای آموزش و پرورش در آن مقطع ارتباط و نزدیکی بزرگان آموزش و پرورش با روحانیت و به ویژه آیت الله محلاتی بود.

 

آیت‌الله موحد افزود: در حال حاضر نیز برای ارتباط مستمر با روحانیت بهتر است تعدادی از معلمان و مربیان برجسته آموزش و پرورش که خود متمایل باشند، انتخاب شوند و در نزد اساتید اخلاق حوزه مباحثی را آموزش ببینند.

 

عضو جامعه روحانیت خاطرنشان کرد: حضور افرادی به عنوان سرشاخه از آموزش و پرورش در نزد علمای شاخص دین، اعتبار و بودجه نیز نیاز ندارد و باید با قصد قربت انجام شود.

 

وی تصریح کرد: اگر استان فارس در این زمینه پیشقدم شود و برنامه‌هایی فراتر از دوره‌های ضمن خدمت و غیره برای برخی معلمان ویژه اجرا کند، سایر شهرها در کشور از آن تبعیت می‌کنند./919/د102/ب4

ارسال نظرات