۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۲۱۷۵۱۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

دولت با مدیریت جهادی در جهت رفع مشکلات کشور گام بردارد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: دولت ضمن برخورداری از حمایت های مقام معظم رهبری و پشتوانه عظیم مردمی و با توجه به نقد مشفقانه دلسوزان نظام می تواند با همدلی و سعه صدر بیشتر ادامه راه خدمت خود را با شور و دلگرمی بیشتر و عزم ملی و مدیریت جهادی هموار کند.
مديرکل تبليغات مازندران

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با گرامی داشت فرارسیدن هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفـت: رهنمودهای مقام معظم رهبری نقشه راه دولت و همه مسؤولان نظام است که باید در راستای بهره گیری از رهنمودهای ارزنده رهبرمعظم انقلاب گام برداریم.

 

وی با تبریک هفته دولت به دولتمردان جمهوری اسلامی، بر لزوم توجه همه مسؤولان به بیانات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: هفته دولت نمادی از وحدت میان مسؤولان، ‌دولتمردان و مردم است.

 

حجت الاسلام شکریان، افزود: بهره گیری از رهنمودهای رهبری نقشه راه جرکت به سمت قله های پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، افزود: با توجه به ساختار نظام جمهوری اسلامی دولت به عنوان یک نهاد مردمی و قانونی به عنوان بازوی اجرایی کشور عهده دار یک فضای آرام و مطلوب برای اجرای احکام و ارزش های اسلامی در جامعه است.

 

حجت الاسلام شکریان، خاطرنشان کرد: بیش از سه دهه از حیات طیبه و عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد و همه دولت های خدمتگزار با تلاش های و مجاهدت ها ‌باعث پیشرفت، ‌اقتدار و شکوه انقلاب اسلامی و این مرز و بوم شدند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که خدمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مدال افتخار بزرگ است مدالی که ملت بزرگ ایران آن را بر گردن دولتمردان آویختند، ادامه داد: در این مسیر پرافتخار خدمتگزارانی همچون شهیدان رجایی و باهنر درعرصه مدیریت کشور را انتخاب کردند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تبریک به دولتمردان و گرامی داشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، خاطرنشان کرد: دولت ضمن برخورداری از حمایت های مقام معظم رهبری و پشتوانه عظیم مردمی و با توجه به نقد مشفقانه دلسوزان نظام می تواند با همدلی و سعه صدر بیشتر ادامه راه خدمت خود را با شور و دلگرمی بیشتر و عزم ملی و مدیریت جهادی هموار کند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران، گفت: دشمنان اسلام با پی‌بردن به نقش ولایت فقیه در جهان اسلام با استفاده از انواع دروغ‌ها و ایجاد فتنه‌های مختلف درصدد از بین بردن این اصل مهم هستند اما هر بار با هوشیاری و دقت نظر ملت ایران اسلامی و درایت مقام معظم رهبری به هدف خود نمی رسند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه رهبری مدبرانه حضرت آیت الله خامنه ای و هوشیاری و بصیرت اقشار مختلف جامعه و مسؤولان خدمتگزار به‌عنوان یک کشور تأثیر گذار منطقه و جهان به شمار می‌رود و در عناوین مختلف علمی و تکنولوژی رتبه‌های برتر جهانی را به خود اختصاص داده است.

 

وی با بیان این که ولایت مداری شاخصه اصلی ملت ایران اسلامی است، گفت: مدیران باید با بهره گیری از رهنمودهای گرانقدر رهبری هعظم انقلاب در راستای پیشبرد امور نظام اسلامی گام بردارند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات