۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۱۷۶۱۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حقوق بشر آمریکایی در کشتار و جنایت ملت ها خلاصه شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که جنایت هایی که امروز در خاورمیانه در حال رخ دادن است بخشی از حقوق بشر دروغین آمریکایی است، تصریح کرد: آمریکایی ها حقوق بشری را می پذیرند که تأمین کننده منافع استکباری آنها باشد.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر با بیان این که بیداری و مقاومت ملت ها استکبار را به مخمصه انداخته است و استکبار از این خیزش اسلامی در جهان اسلام و بیداری اسلامی هراسان است، افزود: امروز استکبار با نادیده گرفتن حقوق ملت ها و مردم مسلمان و بی دفاع غزه، انسانیت را زیر پا له کرده است.

 

وی اظهار داشت: امروز فریاد مظلومیت مردم بی دفاع غزه باید با صدای بلند مسلمانان و مردم ایران اسلامی به گوش جهانیان برسد تا همگان از این ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی آگاه شوندو علیه صهیونیسم جهانی قیام کنند.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که در این جنگ نابرابر ملت مظلوم غزه همچون دوره‌های گذشته پیروز واقعی خواهد بود، افزود: همه جهانیان امروز از افراط‌گری و جنگ و کشتار به ستوه آمده‌اند و همه انتظار برقراری عدالت و حفظ حرمت‌های انسانی و اسلامی را دارند.

 

وی با بیان این که جنایت هایی که امروز در خاورمیانه در حال رخ دادن است بخشی از حقوق بشر دروغین آمریکایی است، تصریح کرد: آمریکایی ها حقوق بشری را می پذیرند که تأمین کننده منافع استکباری آنها باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با تاکید بر حفظ کرامت انسانی ادامه داد: امروزه یکی از ابزارهای فریب مستکبران استفاده از کلمه حقوق بشر است که برای دست یابی به خواسته های خودشان بکار برده می شود و منافع آن تنها برای استکبار و ایادی کفر است.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری افزود: مسلمانان جهان باید با وحدت و همدلی از مردم مظلوم فلسطین و غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

 

وی اضافه کرد: مردم مظلوم فلسطین برادران دینی ما هستند بنابراین مسلمانان جهان وظیفه دارند حمایت همه جانبه خود را از آنان به عمل آورده و ظلم و جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیست علیه این مردم بی دفاع را فریاد بزنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری بیان داشت: آمریکا با دروغ گویی و حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی حقوق بشریت را از بین برده است و دروغ های حاکمان غربی باعث شد که صدای رسوایی شان به گوش دنیا برسد./1317/ت302/ب1

ارسال نظرات