۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۱۸۲۰۲
آستان مقدس قم برگزار می کند؛

مسابقات ورزشی دهه کرامت ادارات استان قم

خبرگزاری رسا ـ مسابقات ورزشی ویژه دهه کرامت 93 با حضور تیم‌های مختلف از ادارات و ارگان‌های مختلف استان قم برگزار می‌شود.
ورزش

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، همزمان با آغاز دهه کرامت، مسابقات ورزشی در دو رشته والیبال و فوتسال از سوی آستان مقدس قم و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، در رشته ورزشی والیبال، تیم‌هایی از شرکت توزیع نیروی برق، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت مخابرات، شرکت آب و فاضلاب، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، استانداری و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) شرکت دارند.

 

در رشته فوتسال نیز تیم های ورزشی استانداری، دفتر مقام معظم رهبری در قم، مرکز خدمات حوزه های علمیه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، صدا و سیما، اداره کل ورزش و جوانان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) حضور دارند.

 

بر اساس این گزارش، این مسابقات از روز یکشنبه، نهم شهریورماه جاری به صورت دوره‌ای در سالن ولایت مجتمع ورزشی آستان مقدس قم واقع در خیابان انقلاب، بعد از گلزار شهدا، مجتمع اداری آستان مقدس قم آغاز می‌شود.

 

شایان ذکر است، بر اساس اعلام مدیریت تربیت بدنی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه، این مسابقات در سال‌های آینده در قالب جشنواره ورزشی با حضور گسترده تر ادارات و دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود./907/د102/ی

ارسال نظرات