۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۱۸۴۵۳
امام جمعه اردبیل:

پیروزی مردم غزه بر رِژیم صهیونیستی مصداق وعده نصرت الهی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل، با اشاره به پیروزی مقاومت مردم غزه بر رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: ‌این خود مصداق روشنی از نصرت حقیقی الهی در حق مؤمنان بود که زمینه و اسباب شکست اسرائیل را فراهم کرد.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به پیروزی مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی، خاطرنشان کرد: این پیروزی مصداق بزرگ وعده نصرت الهی است.

 

وی پس لرزه‌های این پیروزی را بسیار بزرگ و موجب نابودی و زوال اسرائیل دانست و گفت: امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بارها بر نابودی اسرائیل و پیروزی مسلمانان فلسطین تاکید داشته اند.

 

ماهیت اقدامات تروریستی و ضد بشری داعش برای جهانیان آشکار شد

حجت الاسلام و المسلمین عاملی، به دو پیروزی امت اسلامی در هفته‌های اخیر اشاره کرد و بیان داشت: ‌یکی از این پیروزی‌ها مربوط به آشکار شدن ماهیت داعش برای جهانیان بود که خود آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نیز به ذات پلید و نیرنگ‌گونه داعشی‌ها پی بردند و فهمیدند که داعش گروه انحرافی خطرناکی است که  خود اروپایی‌ها را نیز تهدید می کند.

 

امام جمعه اردبیل، اظهار داشت: غربی‌ها فهمیدند که اسلام اروپایی‌ اسلامی بر مبنای تفکر سلفی بوده و آنها سال‌های سال چنین گروه‌هایی را در دامن خود پرورش داده‌اند و امروز گروه‌های سلفی و تکفیری بلای جان خود آنها شده اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان، دومین پیروزی را مربوط به پیروزی مردم غزه بر رژیم صهیونیستی دانست و گفت: ‌این خود مصداق روشنی از نصرت حقیقی الهی در حق مؤمنان بود که زمینه و اسباب شکست اسرائیل را فراهم کرد.

 

وی از این پیروزی به عنوان معجزه حقیقی یاد کرد و افزود: در حالی که آمریکا، عربستان، مصر، کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی از رژیم صهیونیستی دفاع می‌کردند اما این مقاومت مردم غزه بود که به پیروزی رسید و زمینه را برای شکست اسرائیلی‌ها فراهم کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به قبول شروط مقاومت، آن را زمینه‌ساز شکست آنها توصیف کرد و ادامه داد: همان‌گونه که امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب پیش‌بینی کردند ما به زودی شاهد نابودی صهیونیسم جهانی می‌شویم و روسیاهی برای کشورهایی که حامی اسرائیل بودند و حماس را از دوستداران ایران اعلام می‌کردند، بر جای می‌ماند.

 

شکار پهپاد اسرائیلی نشان قدرت بالای سامانه های راداری ایران اسلامی است

 

امام جمعه اردبیل، در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت حضور پهپاد اسرائیلی در خاک ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: این پهپاد حاکمیت ملی ما را نقض کرده و اگر سپاه پاسداران جلوی آن را نمی‌گرفت، ممکن بود آسیب‌های دیگری نیز به دنبال داشته باشد.

 

وی سپاه پاسداران را به خاطر شکار پهپاد اسرائیلی که به حریم کشورمان وارد شده بود، تحسین کرد و گفت: سرنگونی این پهپاد رادار گریز نشان داد که سیستم‌های جنگ الکترونیک سپاه بسیار پیشرفته است.

 

حجت الاسلام و المسلمین عاملی، افزود: توان بالای سامانه‌های راداری موشکی پدافندی ایران در دنیا کم نظیر و در منطقه بی‌نظیر است.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، ارسال این‌گونه پهپادها را از طرف آمریکا و اسرائیل تست قدرت جنگ الکترونیکی ایران دانست و بیان کرد: اگر ایران این اقدام را درباره اسرائیل انجام می‌داد آمریکا، غرب و سازمان ملل با تمام توان به محکومیت ایران اقدام می کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در خطبه‌ اول نمازجمعه، با اشاره به خشکسالی و کم آبی در منطقه، خاطرنشان کرد: دنیا امروز با سه بحران جدی آب، سوخت و غذا روبه‌روست و برای حل این معضل و بحران باید فکری اساسی کرد.

 

وی از مؤمنان خواست تا با استغفار برای بارش رحمت الهی دعا کرده و در مصرف آب صرفه‌جویی کنند چرا که اسراف در دین اسلام عملی ناپسند است./937/پ202/ب

ارسال نظرات