۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۱۸۴۵۹
نماینده ولی فقیه در یزد:

ملت ایران در برابر توطئه ها بیدار و هوشیار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه یزد گفت: این انقلاب بر اساس خلوص و تقوا پایه‌ریزی شده و امام زمان (عج) نیز حامی ما است و ما باید با تقوا و محکم بایستیم و مطمئن باشیم که در همه عرصه‌ها موفق خواهیم شد و مکتب اهل بیت (ع) نیز احیا می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمين ناصري امام جمعه يزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در خطبه های این هفته نمازجمعه که با حضور محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رییس جمهوری و قشرهای مختلف مردم دارالعباده برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: رجایی و باهنر با خلوص، پاکی، صداقت، ایستادگی در مقابل دشمن و سازمان ملل به نتیجه رسیدند و نتایج ایستادگی این را اثبات می کند که خدا همواره پشتیبان ماست.

 

خطیب جمعه یزد با اشاره به نمونه های مختلفی از ایستادگی و مقاومت مردم عنوان کرد: در غزه مردم با تقوی و ایمان به خدا ایستادگی کردند و به پیروزی دست یافتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ناصری بر دوری از خودستایی ها و اختلاف نظرها تاکید کرد و یادآور شد: همه باید با اتحاد و یکپارچگی کنار هم بایستیم و در مقابل دشمنان سر تعظیم فرود نیاوریم.

 

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انقلاب های مختلفی که در کشورهای جهان از جمله کشورهای اسلامی رخ داده است، به تشریح چرایی ناپایداری اغلب این انقلاب ها پرداخت.

 

وی تصریح کرد: اگر یک دهم مسائلی که در کشور ما رخ داد، در هر کشور دیگری انجام می‌شد، آن کشور از هم می‌پاشید کما اینکه در مصر و لیبی مردم را به جان هم انداختند و منابع آنها را غارت کردند اما در کشور ما ملت ما در مقابل همه توطئه‌ها ایستاد و دلیل آن ریشه و انگیزه انقلاب بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین ناصری خاطرنشان کرد: تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها در همین جاست که ملت ایران همواره در برابر توطئه ها و دسیسه چینی ها ایستاد و مقاومت کرد و این امر سبب پا گرفتن و محکم شدن ریشه انقلاب شد.
 

خطیب جمعه یزد نقش امام خمینی (ره) را نیز در این زمینه بسیار اساسی خواند و بیان کرد: امام خمینی (ره)، در راس انقلاب قرار داشت و ریشه کار تقوی بود و او از ابتدا با خدا معامله کرد و همین امر نیز راز ماندگاری و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران به رغم همه توطئه ها بوده است.


حجت الاسلام والمسلمین ناصری ادامه داد: او همه حرکت‌های مشروطه و انقلاب‌های دیگر را در ایران دیده بود اما تقوا و تدبیر امام خمینی (ره)، انقلاب ما را نزدیک به 40 سال است که محکم نگه داشته است.


وی افزود: امام خمینی (ره) همواره به یاران خود می‌فرمودند که اگر کاری را به خاطر خدا انجام داده‌اید باید محکم بایستید اما اگر برای من انجام داده‌اید، بروید و به این ترتیب شرایط را برای همه روشن کرده بودند.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: اگر عده ای با سیاسی بازی و هوای نفس در کارهای خود عمل کنند این اقدام شاید به انقلاب صدمه بزند ولی انقلاب را از بین نخواهد برد.

 

حجت الاسلام والمسلمین ناصری اضافه کرد: همه مدیران دستگاهها و مردم باید برای انقلاب خدمت کنند و مقاومت ، پایداری و ایستادگی در برابر دشمن و حفظ وحدت و خدمت برای خدا کردن همیشه باید در سر لوحه کارهای ما باشد.

 

وی افزود: این انقلاب بر اساس خلوص و تقوی پایه‌ریزی شده و امام زمان (عج) نیز حامی ماست و ما باید با تقوی و محکم بایستیم و مطمئن باشیم که در همه عرصه‌ها موفق خواهیم شد و مکتب اهل بیت (ع) نیز احیا می‌شود./1328/پ202/ب

ارسال نظرات